Toiveena vauva 2017-2018

10.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........17/26-31...yk6
Nadine88...........34/28-31....yk3
Möörtsi..............45/30........yk1
Tänttähäärää....23/23-29......ya 10/16
Viii......................33/29-33......yk3
Nelliida..............4/28-30....yk7
Fritang...............15/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......15/24-34...yk11
Vuuti...................20/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................24/30-33...yk1
Jasuuu................30/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................20/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 11/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..3/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........22/28.......yk 1
Ksennonen.......... 2/XX...ykX
Ahmis................ ..1/25-28.....yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo29
Nadine88............dpo12
Jasuuu...............dpo11
Viipulainen..........dpo4
Fritang.................dpo3
Nasunen87..........dpo8

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Päivitin noi dpo:t ku oli jääny päivittämättä. Kiertopäivät tais olla päivitetty

Aamulämpö pysyy alhaalla ja jopa tippui yhden kymmenyksen. No huomenna ku saa herätä ihmisten aikaan nii näkee nouseeko se vielä. Taas niin vahva tunne että ei oo tärpännyt :( vaik toisaalta aamupala ällötti ja heti ihan ähky olo, vaikka söin just saman verran ku joka aamu.

Viimeksi muokattu:
@ahmis voi pahus:(
Ja joo, oviksen ajankohta vaihtelee useammin kuin moni uskookaan ja jos se tulee aiemmin, myös kierto päättyy aiemmin.
Mullahan oli viime kierrossa ovis kp11 jo, kierto jäi 26 päiväiseksi. Sitä edellisenä ovis kp15 ja oli 30pv kierto. Nyt oli ovis kp13 joten odotan 28pv kiertoa.
Mulla vasen puoli viivyttää ovulaation kanssa, oikea on hätäisempi ja kun vuorottelevat, niin huomaa ton rytmittymisen myös. :)

@Nadine88 on kyllä piru jos nyt tiputtaa pahnoille. Niin on oireitakin ollu.:oops:

Omanapa:
Aamulämpö tipahti. Oon heränny koko viikon samaan aikaan ja menny samaan aikaan nukkumaankin. Droppi oli 0,2 astetta. Yleensä suunta on tässä vaiheessa ollut aina vaan ylöspäin.(n)

Tuo mun testi oliki postissa vahingoittunu :(
@viipulainen Siis negakierroissa noussu lämmöt?
Joo ne nousee kaikilla heti kun ovis on tapahtunut ja jatkaa hissuksiin nousua aina mulla. Sit muutama päivä ennen ku kierto päättyy alkaa sahaamaan ylös ja alas ja sit alkaa menkat ja tipahtaa kp2 ns.lähtölukemiin.
Yksilöllisesti joillain pongahtaa ylös oviksen jälkeen ja pysyttelee samoissa loppu kierron.

En nyt vielä lyö hanskoja tiskiin, mut sit ku tipahtaa alle 36 nii melkein tietää että menkat tulee. Iltalämpö kuitenkin toissapäivänä ainaki lähemmäs 37. Meil on sisällä nyt ollu tosi viilee ku ilma on ollu kylmä joten ihan seki voi tietty vaikuttaa. Muutenkin mua on palellu ihan törkeesti. Päivällä sisällä oikee hampaat kalisi vaik olin viltin alla.

Tulis vaa jotai selvempiä oireita niinku vaik tisseihin. Ne kun on ihan oireettomat :ROFLMAO:

Niin paljon tekstiä... help... :D

@Jasuuu nyt ainakin onnea. Ihan selkeältä viivalta vaikuttaa eikä viivanpaikalta! Ei tuossa vaiheessa mitään leffaviivoja kuulukaan saada. :)

@Laurajy Viivalle vahvistumisia, näkyy tännekin :)

@viipulainen Voi höh, toivottavasti huomenna lämpötila olisi takaisin nousuraiteilla... Toisaalta tarkoittaako pieni pudotus tässä vaiheessa vielä mitään?

@Nadine88 Jännityksellä odotan huomista testiäsi :) Luulisi että tulos olisi huomenna herkällä testillä jo aika luotettava.

• Tykkää
Reactions: Laurajy
Niin paljon tekstiä... help... :D

@Jasuuu nyt ainakin onnea. Ihan selkeältä viivalta vaikuttaa eikä viivanpaikalta! Ei tuossa vaiheessa mitään leffaviivoja kuulukaan saada. :)

@Laurajy Viivalle vahvistumisia, näkyy tännekin :)

@viipulainen Voi höh, toivottavasti huomenna lämpötila olisi takaisin nousuraiteilla... Toisaalta tarkoittaako pieni pudotus tässä vaiheessa vielä mitään?

@Nadine88 Jännityksellä odotan huomista testiäsi :) Luulisi että tulos olisi huomenna herkällä testillä jo aika luotettava.
Joo ei toi dippi menkkoja ainakaan ennusta. Vasta dpo4 menossa ja 11 pv kiertoa jäljellä.:D Jos oisin TODELLA pää pilvissä, voisin fiilistellä ton johtuvan kiinnitysyrityksestä, mutta päiviä on kyllä liian vähän siihenkin.:LOL: Mikä lie.
Enemmän mua hämmentää toi runsas vv. Ihan kellertävää ja läpinäkymätöntä ja venyy samalla tavalla ku oviksen aikaan.o_O Pitää käydä mun kiertoseurannat läpi, että onko ollu vastaavaa. Ja on hajutonta, ensin nimittäin aattelin et nyt on saletisti joku tulehdus.:LOL: Eilenhän vv oli runsasta, valkoista ja voidemaista kuten heti oviksen mentyä oli ollut. Ei tullu kuivaa kautta ollenkaan. (n)

Mulla ei ole vieläkään tullut mitään vuotoa tässä kierrossa! Pysyypähän alushousut puhtaana :ROFLMAO: Tosin tänään aloitan luget, ne valuttaa kuulemma hirveästi...

Toivoin että kaikki munasarjatuntemukset olisivat jo ohi, mutta valitettavasti tulee tosi ikäviä kipukohtauksia siinä muniksessa jonka piti ovuloida :( Toisaalta jos siellä nyt kysta on niin eikös lugejen pitäisi auttaa siihen, sehän on keltarauhashormonia. #insinöörilogiikka :D

Kävin läpi kierto dataa ja yhessä kierrossa ollu tämmöstä mutta dpo7. Eli ei uutta.:LOL:
Onneks mä oon niin neuroottinen et kirjaan kaiken ylös, auttaa suunnattomasti ku löytyy omaa vertailupohjaa. Mutta lämpödippiä ei kyllä löytyny. Jääköön mysteeriksi.:p

@Fritang josko toi nyt ois silti hyvä merkki sin kohdalla että ei oo mitään vielä. Ja oon kans lukenu että luget saa aikaan ihan lorotukseen asti ja paljon paljon muuta. Ja olikohan niin että ne ku aloittaa, ei kannata lämpöjä mitata kun nostavat sitäkin?

Mulla tää vv määrä on nyt siis sellasta että alushousut on mennyttä parissa tunnissa. En osannu varautua kun ei normaalisti ikinä oo ollu tarvetta pikkuhousunsuojille.:whistle: paitsi raskaana mut tää ei siltikään vakuuta koska selkeesti mun kroppa osaa simuloida alkuraskauden pienimmätkin oireet ja tarjoaa negaa silti.:D

Yhteistyössä