[QUOTE="poikia3";23583359]Hehe, ihan uskomatonta tekstiä. Omalta osaltani sanon, että seksi on vain parantunut iän mukana. Olen ihan varmasti halukkaampi ja kiihkeämpi nyt 4-kymppisenä kuin olen ollut 2-kymppisenä. Ja minulle seksi on todellakin parasta parisuhteessa, jossa tutulle kumppaille kehtaa esittää toiveita, samoin kuin hän kehtaa tehdä niin minulle.
Parisuhde on myös pintaa syvempi, puolison ulkonäkö on vain sitä pintaa. Minulle persoonallisuuden muutos voi olla syy eroon, ulkonäön muutos todellakaan sitä ei ole. Mitä tulee sopivan kumppanin valintaan, niin kyllä minua on rakkaus vienyt ja kemiat ovat toimineet, jos jostain muusta olisi kyse - olisin valinnut rikkaamman, pidemmän, komeamman - heitäkin kun oli tarjolla. Mutta mikään ei kolissut.
Ja seksin ostamisessa / myymisessä täytyy todellakin muistaa se, että vaikka molemmat ovat hyväksikäyttäjiä, ei myyjä pääse valitsemaan asiakastaan. Se on ihan yksinkertainen fakta.[/QUOTE]
Kyllähän nuo on ihan yksilöllisiä juttuja. Nautin kovasti seksistä parikymppisenä, nyt ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään seksielämää tässä alle nelikymppisenä, toivottavasti joskus vielä on. En hävennyt kehoani parikymppisenä. Ja kun joku kirjoitti ettei 16-v voi muka nauttia yhdynnästä niin tottakait voi.