Opiskelua rahoitetaan seksillä yllättävän paljon

• Viestiketjun aloittaja "Sandra"
  • Ensimmäinen viesti
anonymousa
Ei sitä tarvi opiskeluja rahoittaa seksillä, onhan se kivaa muuten vaan tienata paljon rahaa helpolla :D nimim. kokemusta on, silloin 19-vuotiaana...sai helpolla usean kuukauden takuuvuokrat yms. muuttaessa, uudet kalusteet ja kodinkoneet (joita ei ollut siis eron jälkeen) jnejne. ja shoppailurahaa, matkarahaa...parissa kuukaudessa silloin tällöin "ansaitessa" tienasin jotain 5000-10000 euron väliltä. Ja olen ylpeä, että lopetin koko touhun, mutta kyllä se raha tuli tarpeeseenkin. Nykyään onnellisesti naimisissa ja yhden lapsen äiti.

"poikia3"
Olen samaa mieltä. Tuossa iässä se on vielä nautinto ja jännää. Ja eikö miehiä, tai heidän puutettaan käytetä hyväksi. Aina mies on se paska hyväksikäyttäjä ja rahaa ottava uhri, jonka on pakko alentua. Vaan mahtaa olla housut märkänä kun kaupassa niitä satasia pääsee tuhlaamaan. Tämä on kahden kauppa, jossa kumpikin on hyväksikäyttäjä ja hyväksi käytetty. Pyyteetöntä seksiä tai parisuhdettakaan tuskin on, vaan ihmiset valitsevat sopivan kumppanin tiettyjen itsekkäiden syiden takia, jotka ovat tuskin pyyteettömiä. Yleensä kumppani jää, jos esim. ulkonäössä tapahtuu suuri muutos jne.
Hehe, ihan uskomatonta tekstiä. Omalta osaltani sanon, että seksi on vain parantunut iän mukana. Olen ihan varmasti halukkaampi ja kiihkeämpi nyt 4-kymppisenä kuin olen ollut 2-kymppisenä. Ja minulle seksi on todellakin parasta parisuhteessa, jossa tutulle kumppaille kehtaa esittää toiveita, samoin kuin hän kehtaa tehdä niin minulle.

Parisuhde on myös pintaa syvempi, puolison ulkonäkö on vain sitä pintaa. Minulle persoonallisuuden muutos voi olla syy eroon, ulkonäön muutos todellakaan sitä ei ole. Mitä tulee sopivan kumppanin valintaan, niin kyllä minua on rakkaus vienyt ja kemiat ovat toimineet, jos jostain muusta olisi kyse - olisin valinnut rikkaamman, pidemmän, komeamman - heitäkin kun oli tarjolla. Mutta mikään ei kolissut.

Ja seksin ostamisessa / myymisessä täytyy todellakin muistaa se, että vaikka molemmat ovat hyväksikäyttäjiä, ei myyjä pääse valitsemaan asiakastaan. Se on ihan yksinkertainen fakta.

"vieras"
Tienasin päivän ruoan hyvinki monena päivänä antamalla omalle ukolleni vaikken tosiaankaan halunnu. Jos en antanu, olin nälässä. Eli kai mie myin itteäni....
Mä oon antanut hirmuisen monta kertaa vasten tahtoani kun olen pelännyt niin ukon raivoamista ja riehumista. Eli samoin kai oon huorannut, vaikken maksuksi muuta saanutkaan kuin hetken kotirauhaa ja asiakaskin oli se oma mies (onneksi ex).

Näistä lähtökohdista, kun useammassakin parisuhteessa olen joutunut joka tapauksessa säännöllisesti harrastamaan seksiä vaikkei mieleni ole sitä sillä hetkellä tehnyt ollenkaan, seksin harrastaminen rahasta ihmisen kanssa jota nyt en niin hirveästi halua, ei tunnu minusta yhtään sen epämiellyttävämmältä ajatukselta. Ihan samaahan periaatteessa olen joutunut parisuhteessakin tekemään. Itseasiassa musta tuntuu, että nykyinen suhteeni on erittäin harvinainen, kun mies ei painosta seksiin ollenkaan yhtään millään tavalla, kärttyile ollenkaan vaikka edellisestä kerrasta olisi aikaa tms. Tuollaiset miehet ovat todella harvassa.

En tosin usko, että seksin myyminen pysyvän elinkeinon laajuudessa on kenenkään psyykelle hyväksi. Helvetin vaarallista ja monin tavoin riskialtista työtä muutenkin. Satunnaisesti voisin kyllä myydäkin jos jotenkin voisin karsia asiakkaista pois ne, joilla motiivina seksin ostamiseen on alistamisen ja nöyryyttämisen halu. En tosin ihan nuori ole enää, lähempänä 30 kuin 20 jo.

"Vieras"
[QUOTE="poikia3";23583359]Hehe, ihan uskomatonta tekstiä. Omalta osaltani sanon, että seksi on vain parantunut iän mukana. Olen ihan varmasti halukkaampi ja kiihkeämpi nyt 4-kymppisenä kuin olen ollut 2-kymppisenä. Ja minulle seksi on todellakin parasta parisuhteessa, jossa tutulle kumppaille kehtaa esittää toiveita, samoin kuin hän kehtaa tehdä niin minulle.

Parisuhde on myös pintaa syvempi, puolison ulkonäkö on vain sitä pintaa. Minulle persoonallisuuden muutos voi olla syy eroon, ulkonäön muutos todellakaan sitä ei ole. Mitä tulee sopivan kumppanin valintaan, niin kyllä minua on rakkaus vienyt ja kemiat ovat toimineet, jos jostain muusta olisi kyse - olisin valinnut rikkaamman, pidemmän, komeamman - heitäkin kun oli tarjolla. Mutta mikään ei kolissut.

Ja seksin ostamisessa / myymisessä täytyy todellakin muistaa se, että vaikka molemmat ovat hyväksikäyttäjiä, ei myyjä pääse valitsemaan asiakastaan. Se on ihan yksinkertainen fakta.[/QUOTE]

Kyllähän nuo on ihan yksilöllisiä juttuja. Nautin kovasti seksistä parikymppisenä, nyt ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään seksielämää tässä alle nelikymppisenä, toivottavasti joskus vielä on. En hävennyt kehoani parikymppisenä. Ja kun joku kirjoitti ettei 16-v voi muka nauttia yhdynnästä niin tottakait voi.

lol :)
[QUOTE="vieras";23584876]Tämä on muuten totta. Ei ennen Hgissä kaduilla luuhannut kerjäläisiä, huoria, varkaita ja järjestäytynyttä rikollisuutta, olemme menossa syvälle, niin syvälle ettemme sieltä nouse koskaan.[/QUOTE]

Hollantilainen ystäväni jaksaa aina ihmetellä huumeongelman ja pummien määrää Helsingissä

Pentti Hirvonen
Hyvä kysymys on, miksi seksistä pitäisi maksaa? Suomalaiset opiskelijatytöt kyllä antavat ihan ilmaiseksi jos vähän viitsii puhua pehmoisia ja kehua. Opiskeluaikana ainakin Turun lääkiksen ja kauppakorkean bileissä sai persettä ihan ilmaiseksi.

Vierasmä
Ja mä kun en suostunut satasesta (markasta) yhen äijän antaa pusua poskelleni!
(Jätti silti satasen pöytään, mutta en ottanut sitä itselleni. No joo, poikaystäväni otti sen siitä kuites.)

No, mutta en varmasti olisi suostunut seksiinkään, vaikka muuten olenkin aika vapaamielinen.

Mutta jos en anna pusua rahasta, en anna mitään muutakaan :D

vierailija
Minua ihmetyttää se, että itsensä vapaaehtoinen myyminen tuomitaan lähes aina täysin, mutta samaan aikaan pidetään hyväksyttävänä harrastaa yhden illan juttuja. Mielestäni se, joka ottaa maksun on kaikin puolin järkevämpi kuin yhden illan juttuja harrastava, joka jakaa itseään ilmaiseksi.
Tämäpä just. Itse olen työtön ja joutunut ihan sen tähden satunnaisesti myymään palveluja. Ennen jaoin ilmaiseksi,kun teki mieli seksiä. Nyt kadun,että joskus ilmaiseksi annoin. Nyt ei ole yhtään tullut kurja olo. Sama kuin kävis treffeillä. Ei kauan kestä. Mutta saan ruokarahaa.

vierailija
Seksin myyjäkin voi tehdä sen nautinnosta. Nauttii seksistä ja siksi pyytää korvauksen.
Tämä! Itselle ei olekehtaa osunut yhtään ällöttävää miestä. Ja ovat pesseet kullinsa hyvin ennen tapaamista. Ei okseta. Maksavat kysymättä. Kateusko se on mikä pistää jauhaa tästä. Olen hyvännäköinen ja -kroppainen nainen ja tämä homma sujuu. Piste.

vierailija
Heippa! Kaipa tämä aihe kuuluu tuonne seksin alle ennemmin kuin tänne "Mitäs nyt?" kategoriaan, mutta en ole rekisteröitynyt, joten raapustan asiani tänne.

Itse humanistisen alan opiskelijana olen yllättänyt siitä, kuinka paljon pääkaupunkiseudulla ja Turussa opiskelijatoverini tarjoavat seksiä maksusta. Olen sahannut Helsingin ja Turun väliä ja olin toki kuullut "maaseudulle" asti, että tälläistä tapahtuu. Mutta asian laajuus yllätti kyllä täysin.

Omasta opiskelijoiden ystäväpiiristäni (vajaa 100 henkeä) jo ainakin 15 naista on tunnustanut hankkivansa seksillä lisätuloja itselleen. He eivät koe asiaa mitenkään ongelmallisena, eikä moraalittomana. Päinvastoin. Heidän juttujaan kuunnellessani olen saanut sen käsityksen, että varsinkin pääkaupunkiseudulla ja Turussa tosi moni opiskelija toimii näin. Kaikki eivät tietenkään asiaa uskalla tunnustaa. Helppo raha ja mukava elintaso kai sitten ajaa näitä opiskelijoita tuohon touhuun.

Enpä sitten tiedä, olenko itse tiukkapipo, koska en voisi kuvitellakaan hankkivani rahaa niin. Mielummin elän köyhäillen kuin myyn itseäni. Säilyypähän itsekunnioitukseni.

Näiltä opiskelijakavereiltani olen kuullut varsin yksityiskohtaisesti, kuinka he ottavat "asiakkaikseen" vain suomalaisia, mieluiten perheellisiä miehiä. He ovat kuulemma parhaita asiakkaita, jotka käyttäytyvät aina hyvin ja saavat näiltä tytöiltä spesiaalipalveluksia (en edes halua tietää mitä ne ovat).

Haluaisinkin tietää arvon keskustelijat, oletteko itse törmäneet vastaavaan asiaan. Tunteeko joku palstalainen piston sydämessään?
Miepä kerron. Olen yli 40v nainen. Nykyään satunnaisesti teen tuota,otan suihin tai panen korvausta vastaan. Nuorena ajatus ällötti,vaikka tein samaa omalle ukolle ilmaiseksi. Nykyään ajattelen tätä työnä. Ei se ole ällöä,kun katsoo tarkkaan asiakkaat. Eräs on jopa nuorempi minua. Siistejä miehiä. Älyävät peseytyä.

vierailija
Miepä kerron. Olen yli 40v nainen. Nykyään satunnaisesti teen tuota,otan suihin tai panen korvausta vastaan. Nuorena ajatus ällötti,vaikka tein samaa omalle ukolle ilmaiseksi. Nykyään ajattelen tätä työnä. Ei se ole ällöä,kun katsoo tarkkaan asiakkaat. Eräs on jopa nuorempi minua. Siistejä miehiä. Älyävät peseytyä.
Miten sinuun saa yhteyden?

Yhteistyössä