The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, kovin on suppeeta joillain. ihmisiä haukutaan rasistiksi ja natseiksi kun eivät halua tänne kehitysmaalaisia tai geelitukka lapsukaisia asumaan veronmaksajien piikkiin.
Tällai tää termistö nykyään tuntuu menevän:


- Jos nainen ei ymmärrä antaa se on huora. Jos antaa kaikille kyselijöille on huora.

- Jos mies on eri mieltä tai pukeutuu erikoisemmin se on homo

- Jos ei halua elintasopakolaisia tai rikollisia maahan elämään yhteiskunnan siivellä on natsi ja fasisti. Jos on nainen on natsi- tai fasistihuora

- Jos hyväksyy kenet tahansa ulkomaalaisen eikä halua sulkea rajoja kaikilta oli sitten turvapaikanhakija tai turisti, tai jos tuumaa että ihan sama meneekö samaa sukupuolta olevat keskenään naimisiin, on suvakki. Jos on nainen on suvakkihuora.
 
vierailija
Tällai tää termistö nykyään tuntuu menevän:


- Jos nainen ei ymmärrä antaa se on huora. Jos antaa kaikille kyselijöille on huora.

Ei, vaan pihtari tai huora.

- Jos mies on eri mieltä tai pukeutuu erikoisemmin se on homo.

Ei. Eri mieltä oleminen ei tee kenestäkään homoa tuskin kenenkään mielestä. Pukeutumisessa on pointti.

- Jos ei halua elintasopakolaisia tai rikollisia maahan elämään yhteiskunnan siivellä on natsi ja fasisti. Jos on nainen on natsi- tai fasistihuora

Kutakuinkin noin.

- Jos hyväksyy kenet tahansa ulkomaalaisen eikä halua sulkea rajoja kaikilta oli sitten turvapaikanhakija tai turisti, tai jos tuumaa että ihan sama meneekö samaa sukupuolta olevat keskenään naimisiin, on suvakki. Jos on nainen on suvakkihuora.

Jos hyväksyy kenet tahansa on tyhmä. Kukaan ei ole sulkemassa rajoja turisteilta. Naimisiin voi mennä ketkä vaan, se on yhtä tyhmää heteroille kuin homoillekin.
itse olen "rasisti" ja maahanmuuttokriitikko, mutta mulle ihan yhdentekevää ketkä menee naimisiin keskenään mutta homopareille ei pidä antaa esim adoptio-oikeutta. Itse en antaisi adoptio-oikeutta sinkuillekaan. Lapsi ei ole mikään ihmisoikeus että kaikkilla pitää olla oikeus "omaan" lapseen.
 
vierailija
Voin kertoa että minä olin se joka sinulle aukoi päätään aikaisemmin, mutta tuo yllä oleva on jonkun muun näppiksestä.
Eli ilmeisesti sinua vihataan aika yleisesti palstalla.
Totta. Ja minä olen myös yksi vastenmielisen suvakin antifanittaja.

Yhtälö on sellainen, että jos musta peukuttaa Aksuvakkia, hän on itse myös parantumaton suvakki eikä myöskään ansaitsisi Suomen kansalaisuutta!

Tsemiä mustat antifanit, on teillä kestämistä tuossa juopossa ja sen hölmöissä jutuissa.

Minä muuten katsoin tätä palstaa tänään ekan kerran yli viikkoon
 
Totta. Ja minä olen myös yksi vastenmielisen suvakin antifanittaja.

Yhtälö on sellainen, että jos musta peukuttaa Aksuvakkia, hän on itse myös parantumaton suvakki eikä myöskään ansaitsisi Suomen kansalaisuutta!

Tsemiä mustat antifanit, on teillä kestämistä tuossa juopossa ja sen hölmöissä jutuissa.

Minä muuten katsoin tätä palstaa tänään ekan kerran yli viikkoon
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Joka toista peukuttaa on itte. Sitäpaitsi mää oon mustempi kuin sää. Vietkö kansalaisuuden värin perusteella?
:eek:
 
Totta. Ja minä olen myös yksi vastenmielisen suvakin antifanittaja.

Yhtälö on sellainen, että jos musta peukuttaa Aksuvakkia, hän on itse myös parantumaton suvakki eikä myöskään ansaitsisi Suomen kansalaisuutta!

Tsemiä mustat antifanit, on teillä kestämistä tuossa juopossa ja sen hölmöissä jutuissa.

Minä muuten katsoin tätä palstaa tänään ekan kerran yli viikkoon
Pitää olla aika hemmetin tyhmä, jos noin harvoin käy palstalla ja sit kuitenkin lukee just sen epämiellyttävän henkilön viestit.
 
vierailija
Pitää olla aika hemmetin tyhmä, jos noin harvoin käy palstalla ja sit kuitenkin lukee just sen epämiellyttävän henkilön viestit.
Onko se ihmeellistä?

Mieti kun olet supermarketin isolla hedelmätiskillä niin kyllähän ne mädät ja homeiset tomaatit ja mandariinit paistaa silmiisi

Samoin mädän suvakin jutut pompahtaa esiin!

Taidatkin olla sellainen kummajainen joka valitsee just ne :cautious:
 
vierailija
Faniklubini jäsen on tänään osoittanut niin suurta aktiivisuutta, että pitää muistaa postittaa jäsenkorttiinsa liimattavaksi peräti leppäkerttutarra. Mansikka- ja mustikkatarrat hänellä jo on.
:coffee:

Aseellinen väkivalta kasvanut Ruotsin lähiöissä – "Jengirikollisuuden tilanne on vakava"
ULKOMAAT JULKAISTU 15.01.2017 11:17

Arkistokuva. Ruotsissa Malmössä käytiin syyskuussa 2015 raju laukaustenvaihto.TT / Lehtikuva


Raa'alle väkivallalle ja ampumisille ei näy loppua Ruotsin suurimmissa kaupungeissa ja niiden lähiöissä. Malmön, Tukholman ja Göteborgin seudun ampumisissa on kuollut ainakin yli 60 ihmistä kolmessa vuodessa.

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/aseellinen-vakivalta-kasvanut-ruotsin-lahioissa-jengirikollisuuden-tilanne-on-vakava/6264582#gs.bLG76Yo
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä