Aurinko vasta heräilee eikä ole vielä jaksanut nousta.Mihin katosi eilinen valo?
NiinpäMihin katosi eilinen valo?
Täällä näyttäis nousemisen merkkejäMihin katosi eilinen valo?
Valo tuli pienellä viiveellä. Mutta tämä tuuli. Kyllä pisti vipinää kinttuihin paetessa torikahvilan suojasta takaisin duunimestalle. Paksumpaa sukkahousua vaatii.Mihin katosi eilinen valo?
Jos viittaat Aisurin kutsumista suvakiksi niin eiköhän Aisurin omat kirjoitukset allekirjoita millainen suvakki on kyseessä.Se on toi suvakki näköjään nykyään yhtä suosittu termi kuin narsisti. Merkitys on hämärtynyt mutta sitä on hyvä käyttää jos joku on eri mieltä tai ei muuten vaan miellytä
Kuten Eppu Normaali kertoo laulussaan Rääväsuita ei haluta Suomeen (Aknepop 1978): kaikki pikku runkkarit huutaa lokeroistaan jos et ole puolellamme olet meitä vastaan
Isompi RÖYH täältä. Mä söin jäätelöä. Ja suklaakastiketta.Röyh
Mä söin ruokaa.Isompi RÖYH täältä. Mä söin jäätelöä. Ja suklaakastiketta.
Oispa jo päivällisaika. Vaan ei, pitää kipaista kauppaan ensin. Ja teenkin sen jalan kun kerrankin ei sada.Mä söin ruokaa.
Mulla oli myöhäinen lounas. Nyt muutama voileipäkeksi ja juhla cheddaria.Oispa jo päivällisaika. Vaan ei, pitää kipaista kauppaan ensin. Ja teenkin sen jalan kun kerrankin ei sada.
En viittaa keneenkään erityisesti, kirjoitin termien käytöstä. On mennyt aika suppeaksi nuo käsitteet joillain.Jos viittaat Aisurin kutsumista suvakiksi niin eiköhän Aisurin omat kirjoitukset allekirjoita millainen suvakki on kyseessä.
Suvakki on suvakki. Suvakit mädättää maamme, enkä pidä heitä minkään arvoisina.
KoskenlaskijallaKauppailtu. Lasagne-ainekset hankittu. 'ja sit voikin taas pohtia siä, miten pystyisi tekemään juustokastikkeen ilmn että se palaa ainakin ihan vähän pohjaan.
Se muuten onnistuu mikrossa!Koskenlaskijalla
Lihakset kai kipeytyneet kun olet varonut kylkeä.Hyvin menee taas. Oikea kylki on parempaan päin. Nyt koskee vatsaan vasemmalta puolelta.
Sekoitat koko ajan. Matalalla lämmöllä.Se muuten onnistuu mikrossa!
Mutkun nyt pitää käyttää noi viikonlopun juustonjämät. Kattilalla koetan siis...