Niillä kuitenkin joku essu/lasta-sessio keittiössä, johon meikäläisen mielikuvitus ei riitä.Ootko varma että tykkää ?
Niillä kuitenkin joku essu/lasta-sessio keittiössä, johon meikäläisen mielikuvitus ei riitä.Ootko varma että tykkää ?
Menetetyt on 2 osa,sitä en oo ite viellä lukenutKiitos vinkistä. Ajattelin alkaa tekemään kirjaston lukuhaastetta, saan jotain uutta ajateltavaa.
Juuh,jotakin pervoilua ruuanlaiton ohessaNiillä kuitenkin joku essu/lasta-sessio keittiössä, johon meikäläisen mielikuvitus ei riitä.
Vatkaavat munia .Niillä kuitenkin joku essu/lasta-sessio keittiössä, johon meikäläisen mielikuvitus ei riitä.
Kiitos tästä mielikuvastaVatkaavat munia .
Kiitos tästä mielikuvasta
Mitä suoja-aineita meinaat laittaa?Ekaa kertaa aikuiselämässä mulla on sauna. Siitä tuli muuton jälkeen varasto. Edelliset eivät olleet ikinä pesseet sitä. Tänään tyhjensin sen ja nyt on perusteellisesti pesty. Tänään vielä suoja-aineet ja parin päivän päästä sitä voi käyttää.
Sitä, mita rautakaupassa meille suositeltiin pesuun ja suojaukseen. Supi?Mitä suoja-aineita meinaat laittaa?
Kaikki eivät ole lainkaan tarpeellisia.
Ootko varma että tykkää ?
Näin se on. Täällä on vielä laatikoitakin purkamatta. Vaatehuoneesta puuttuu hyllyt ja rojut on vaan viskottu sisään. Laitetaan kuntoon, sitten kun inspiraatio iskee. Keväämmällä toivottavasti.Mä tulin just saunasta joka on vielä muuton jälkeen pesemättä.
Suutarin lapsella ei oo kenkiä juu... Mutta edellinen asukki tuskin käytti viimeiseen kmmeneen vuoteen saunaa ikinä ja uudehkolta ja puhtaata se näytti!
Ja niin se vaan on, että tekee sen mitä sillä hetkellä jaksaa, ja loput myöhemmin. Muuten sippaa ihan kokolailla.
hyväOon, äsken olin kesken lähdössä pois, niin hän sanoi, että:
Älä mene, mukava ku opetat
Oletko sä kokonaan vegaani?Pitäis huomisen ruoka laittaa uuniin
Pittää kuoria ja pilkkoo vihanneksia.
Porkkanaa,paprikaa & bataattia
Sekaan riisi-, ruista,kookosmaitoa, suolaa ja pippuria
En oo kokonaan vegaani,puolikas vaanOletko sä kokonaan vegaani?
Mä keksin alkuviikotsa oivan vegepöperön. Liidelistä paprikalla ja chilillä maustettua hummusta purkillinen. Sekaan reilu kilo erilaisia rehuja (toki pitä huomioida pilkkoessa kypsennysajat), reilu desi vettä ja uuniin tunniksi, pariksi ja valmis.
Mun suvussa parhaat saunat on pari savusaunaa joiden sisäpuolella ainoat sallitut kemikaalit on vesi ja saippua.Sitä, mita rautakaupassa meille suositeltiin pesuun ja suojaukseen. Supi?
jää sitte saunakaljat juomatta.Mun suvussa parhaat saunat on pari savusaunaa joiden sisäpuolella ainoat sallitut kemikaalit on vesi ja saippua.
jää sitte saunakaljat juomatta.
Naura pois ja kokeile tehdä paremmin.
jää sitte saunakaljat juomatta.
Naura pois ja kokeile tehdä paremmin.
Itseasiassa ei vaan enää oo kerinny palstalla kuluttaa aikaa ja harmaana ei jaksa olla ku nikki löytyyVarmaan harmaana, kuten moni muukin
Mysteeri löytyi sanakirjasta.