mun kirsikkahilloni on kadonnut,joku söi senKirsikka, mun lemppari, hillon
mun kirsikkahilloni on kadonnut,joku söi senKirsikka, mun lemppari, hillon
Sama juttu.En oo koskaan kattonu niitä, mutta en kyllä vieläkään aio, anteeeeeks.
KiittiKaisille hali mikä ikinä murheena onkin.
Onko tämä kirsikkahillo the ketjun uusi kookosshampoo.Oi! Brie on hyvää! Ja sinihomejuustot! Ja voimakkaat kermajuustot... Siihen tarjolle viinirypäleitä, omppua, juustokeksiä, pipareita...jotain kirsikkahilloa..ja nätisti pirskahtelevaista hiukan kaarevanpyöreähköä ja kepeän ilusta juomaa niin....
...vois tässä kohdassa olla överin paikkaa mutta muutoin mitä kivempaa pikkupurtavaa hyvässä seurassa
Mimmosen hillon se Joku oli tärvellyt omiin suihinsa?
UskomatontaEn oo koskaan kattonu niitä, mutta en kyllä vieläkään aio, anteeeeeks.
Meillä on sivistyksessä aukko.Sama juttu.
Nam nammun kirsikkahilloni on kadonnut,joku söi sen
En tiiä, mistä sinä tykkäät...mutta keksi, brie ja kirsikkahillo on hyvää.Onko tämä kirsikkahillo the ketjun uusi kookosshampoo.
Onko tämä kirsikkahillo the ketjun uusi kookosshampoo.
En usko että katsomalla se häviää mihinkäänMeillä on sivistyksessä aukko.
Syksyllä kaikki jauhoi kookosshampoosta, nyt kaikki jauhaa kirsikkahillosta.En tiiä, mistä sinä tykkäät...mutta keksi, brie ja kirsikkahillo on hyvää.
Mulle tuli tänään kaupassaravaamiskiintiö täyteen.Huomenna mennään juusto ja hillo ostoksille *jupisee *
Ei teistä ota selvää.
Kuka ihme nyt shampoota syö?
Ootkos maistanu? Jos et niin - et taija uskaltaakaan vaikka kuin Xenana viillettelet... Harmi, maistuis varmastisullekin
Mitkä tipat sulla on?Tipat on tammikuu, örr örr
Taitaa olla tipat vähän alempanaMitkä tipat sulla on?
Korviako kolottaa vai simmut turvoksissa?
Ai mikäkö on joku soturi?Ei teistä ota selvää.
Ei toi Xena ole, joku soturi vaan.
Taitaa olla tipat vähän alempana
Ai mikäkö on joku soturi?
Mistä ihmeestä sä nyt soturiks??
Ihavvarmasti oot viipotellu Xenana ja toisinaan tursutellu pizzatäytteetkin venyvän juuston kans pitkin skriiniä... Selkeesti on sullakin jääny juustot ja kirsikkahillot vähemmälle
Mitkä tipat sulla on?
Korviako kolottaa vai simmut turvoksissa?
Mitään sanonu
Tinku!!!
Saaplari...glögipiskot lähtee mitenkä puserosta pois? Jos laitan heti vatiin ja veteen ja pesuaineen kans likomaan vaijotain muutakin perään?!
...tuli näemmä överit tuohon kohtaan...sorisorisorisor...siitä huolimatta v o i joskus makustella kirsikkahilloa
Ompi muuten hjuvapotkuinen maustesoosiSriracha tippoja laitoin ruuan päälle, voisin laittaa kuvan, muttaku lupasin bäessään, että en laita ruokakuvia tammikuussa
Risanenhanse silloin on!!Mitään sanonu
Leikkaa puserosta pala pois niin jo on puhdas taas