• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullakii on glögiäää!(y)*kipittää villasukat makkaralla paikalle varoen ettei oo pian herkku rinnuksilla*

Hä? Mitäs ihmiset:)?
Nyt vois vaikka istahtaa alas, mä oon täällä fiilistelly prinssien kanssa. Just äskön hetin jädeannokset nessujen eteen kaakaon kera jotta ois pörräykset kohdillaan:rolleyes:... Oon kuulema supermutsi:rolleyes::love::D


Enkä muuten syö ennää ikinä*örpburb*
Hyvin menee glögin kans kun tuli laitettua napa kohdilleen päivällä pippurisen possupläjäytyskimpaleen kanssa, mikä oli saanut uunissa lojua sievässä lämmössä hartaasti... Pikkusesti riisiä ja jäävuori- paprikasalaattia rouskuteltavaksi (jos halus niin sai laittaa pippurista kastikettakin, mä en mutta poijaat joo), niin :p...*huokailee*
 
Oi! Brie on hyvää:)! Ja sinihomejuustot! Ja voimakkaat kermajuustot... Siihen tarjolle viinirypäleitä, omppua, juustokeksiä, pipareita...jotain kirsikkahilloa..ja nätisti pirskahtelevaista hiukan kaarevanpyöreähköä ja kepeän ilusta juomaa niin....



...vois tässä kohdassa olla överin paikkaa:barefoot: mutta muutoin mitä kivempaa pikkupurtavaa hyvässä seurassa:)

Mimmosen hillon se Joku oli tärvellyt omiin suihinsa:unsure:?
 
Oi! Brie on hyvää:)! Ja sinihomejuustot! Ja voimakkaat kermajuustot... Siihen tarjolle viinirypäleitä, omppua, juustokeksiä, pipareita...jotain kirsikkahilloa..ja nätisti pirskahtelevaista hiukan kaarevanpyöreähköä ja kepeän ilusta juomaa niin....



...vois tässä kohdassa olla överin paikkaa:barefoot: mutta muutoin mitä kivempaa pikkupurtavaa hyvässä seurassa:)

Mimmosen hillon se Joku oli tärvellyt omiin suihinsa:unsure:?
Kirsikka, mun lemppari, hillon :confused:
 
Kiitti muru :love:
Oon jo vollottanut päivällä ja lisää tekkee mieli :unsure: mennä peiton alle jaa vollottaa. :( Ehkä huomenna joo olis parempi fiilis.
Nyt on kyynelten aika.
Mikä ikinä onkaan murheesi, niin ajan kanssa helpottaa. Oikeasti.


Ota kaikki halit ja hellyydet ja tuet vastaan mitä saat mieheltäsi :love:...ja peiton alla on hyvä olla piilossa tovi jos toinenkin*halaa*...
Huomennakin jos siltä tuntuu.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Kirsikka, mun lemppari, hillon :confused:
No ni! Justiinsa vaan! Olipahan synnillinen herkkunapsusuu sitten!

Tahmasia hillonäppijälkiä ei löytynyt pitkin pöydän pintoja? Eipä tietenkään...ne ovat käyneet oveliksi. Täällä oli murusteltu jonnekin pikkiriikkisen kaunis piparkakkupaketti.


Sama heppu syyllisenä.:mad:
The Joku.:cautious:
Ja kolmet silmiä pyörittelevät äkillisesti seinistä ja kattopinnoista kiinnostuneet ipanapaset.

Ei tajuu:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No ni! Justiinsa vaan! Olipahan synnillinen herkkunapsusuu sitten!

Tahmasia hillonäppijälkiä ei löytynyt pitkin pöydän pintoja? Eipä tietenkään...ne ovat käyneet oveliksi. Täällä oli murusteltu jonnekin pikkiriikkisen kaunis piparkakkupaketti.


Sama heppu syyllisenä.:mad:
The Joku.:cautious:
Ja kolmet silmiä pyörittelevät äkillisesti seinistä ja kattopinnoista kiinnostuneet ipanapaset.

Ei tajuu:unsure:
Hups, sormenpäät on hillossa. Äkkiä pyykille —->
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä