Iltaa,kiitosIltaa. Kaisille iso halaus.
Iltaa,kiitosIltaa. Kaisille iso halaus.
Se kuuluisa JOKU on syönyt hillotPaan keksiä ja brietä tulemaan, mutta lohkeisko sulta hilloa? Täällä se on loppunut
Oispa glögiä ( ihan pikkuisen jotain vahvempaa sekaaan )Minä lämmitän kohta glögiä, viimeinen pullo.
Gaad dämmit, näin on päässyt käymäänSe kuuluisa JOKU on syönyt hillot
Oota mä kaadan ja turautan vähän rommia joukkoonOispa glögiä ( ihan pikkuisen jotain vahvempaa sekaaan )
KiitosOota mä kaadan ja turautan vähän rommia joukkoon
Se tietää teidänkin osoitteenGaad dämmit, näin on päässyt käymään
Kato, luin väärinSe tietää teidänkin osoitteen
*halaaruttaa*Iltaa.
Helvetin paska päivä paitsi mies
Itkua saanu vääntää ja fiilikset päin persettä.
Ja taas tekisi mieli itkeä.
Kiitti muru*halaaruttaa*
Itke vaan jos siltä tuntuu...pienestihän se helpottaakin...
Ja joku päivä on sitten paremmin. Ehkä jo huominen
Kirsikka, mun lemppari, hillonOi! Brie on hyvää! Ja sinihomejuustot! Ja voimakkaat kermajuustot... Siihen tarjolle viinirypäleitä, omppua, juustokeksiä, pipareita...jotain kirsikkahilloa..ja nätisti pirskahtelevaista hiukan kaarevanpyöreähköä ja kepeän ilusta juomaa niin....
...vois tässä kohdassa olla överin paikkaa mutta muutoin mitä kivempaa pikkupurtavaa hyvässä seurassa
Mimmosen hillon se Joku oli tärvellyt omiin suihinsa?
Käänsin pois siltä kanavalta, nyt Poliisiopisto.Iltaa!
Mulla on täällä yksityiset bileet kaija koon kanssa
Nyt on kyynelten aika.Kiitti muru
Oon jo vollottanut päivällä ja lisää tekkee mieli mennä peiton alle jaa vollottaa. Ehkä huomenna joo olis parempi fiilis.
Täällä se joku on tuhonnut aprikoosia ja viikunaaKirsikka, mun lemppari, hillon
No ni! Justiinsa vaan! Olipahan synnillinen herkkunapsusuu sitten!Kirsikka, mun lemppari, hillon
Hups, sormenpäät on hillossa. Äkkiä pyykille —->No ni! Justiinsa vaan! Olipahan synnillinen herkkunapsusuu sitten!
Tahmasia hillonäppijälkiä ei löytynyt pitkin pöydän pintoja? Eipä tietenkään...ne ovat käyneet oveliksi. Täällä oli murusteltu jonnekin pikkiriikkisen kaunis piparkakkupaketti.
Sama heppu syyllisenä.
The Joku.
Ja kolmet silmiä pyörittelevät äkillisesti seinistä ja kattopinnoista kiinnostuneet ipanapaset.
Ei tajuu
En oo koskaan kattonu niitä, mutta en kyllä vieläkään aio, anteeeeeks.Huomenna se alkaa, StarWars-leffat. Muistakaa katsoa.