Rypistää kulmia turhalle hiilarille.Voileipä ja kaakao.
Mitä?Rypistää kulmia turhalle hiilarille.
Tervetuloa tammikuu ja Toffon kuntoleiri. Osallistuminen on pakollista mutta maksutonta.Mitä?
Pakko? Kiitos mutta ei kiitos. Katsotaan sitten kun kylki on parantunut. Nyt ketuttaa niin paljon että mikään ei kiinnosta.Tervetuloa tammikuu ja Toffon kuntoleiri. Osallistuminen on pakollista mutta maksutonta.
Ensimmäinen asiakas ja heti tuli hylsy, eppaaPakko? Kiitos mutta ei kiitos. Katsotaan sitten kun kylki on parantunut. Nyt ketuttaa niin paljon että mikään ei kiinnosta.
SoriEnsimmäinen asiakas ja heti tuli hylsy, eppaa
Mä ja kuntoilu ei sovita hyvin yhteen.Tervetuloa tammikuu ja Toffon kuntoleiri. Osallistuminen on pakollista mutta maksutonta.
Onneksi on maksuton sentäänTervetuloa tammikuu ja Toffon kuntoleiri. Osallistuminen on pakollista mutta maksutonta.
Halaus,viellä on kipee,kävitkö uuvestaan lääkärissä ?Pakko? Kiitos mutta ei kiitos. Katsotaan sitten kun kylki on parantunut. Nyt ketuttaa niin paljon että mikään ei kiinnosta.
On kipee. Liikun särkylääkkeiden voimalla.Halaus,viellä on kipee,kävitkö uuvestaan lääkärissä ?
Voi hitsi,on ikävääOn kipee. Liikun särkylääkkeiden voimalla.
Kävin eilen terkkarissa hoitajalla. Hän kävi lekurin kanssa juttelemassa. Sain saikkua jopa sunnuntaihin asti.
Kun huomioi mun työn niin ei tuo riitä. Maanantaina uudestaan.
Niin, kovasti kuitenkin toisessa ketjussa väitit vastaan?Mä ja kuntoilu ei sovita hyvin yhteen.
Jos on ihampakko salilla rautaa nostaa niin mä haen siihen koneen nostamaan sitä puolestani.
Kyl se rauta liikkuu ylösalas vaikka mä joisin olutta lepotuolissa vieressä.
Näin se on nähtävä.Mä ja kuntoilu ei sovita hyvin yhteen.
Onpas kurjaa. Halauksia.On kipee. Liikun särkylääkkeiden voimalla.
Kävin eilen terkkarissa hoitajalla. Hän kävi lekurin kanssa juttelemassa. Sain saikkua jopa sunnuntaihin asti.
Kun huomioi mun työn niin ei tuo riitä. Maanantaina uudestaan.
Jos mä olen salilla enkä juo olutta niin mun kiloni ei ainakaan kasva.Niin, kovasti kuitenkin toisessa ketjussa väitit vastaan?
Näin se on nähtävä.
Edelleen, kokemuksen syvä rintaääni? Onko sulla oikeesti kokemusta treenaamisesta ja painonpudotuksesta?Jos mä olen salilla enkä juo olutta niin mun kiloni ei ainakaan kasva.
Mut ei se salirehkiminen minua hirveesti hoikistakaan.
Painoa ei tarvitse pudottaa. Liikunta tekee aina hyvää.Jos mä olen salilla enkä juo olutta niin mun kiloni ei ainakaan kasva.
Mut ei se salirehkiminen minua hirveesti hoikistakaan.
Ottelupainoon päästäkseni aikanaan neljä kiloa lähti saunomalla.Edelleen, kokemuksen syvä rintaääni? Onko sulla oikeesti kokemusta treenaamisesta ja painonpudotuksesta?
DC-fix?Sitten viihteelle, juustoa ja keksiä ja porttia. Jumppasin verhot paikoilleen, lyhensin lampun johtoa ja kattoon paikoilleen, leikin silikoninnja akryylimassan kanssa. Pientä viimeistelyä tuntuu riittävän loputtomiin. Aloin suunnitella myös keittiön kaapin ovien maalausta Olen siis nukkunut riittävästi ja levännyt, virtaa riittää.