• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää murut :):love:
Vapaapäivä ja oon nysvänny kotona :D
Kotitöitä sentään vähän tehny. (y)
Meinasin käydä kirjastossa,mut jääköön nyt,kun sääriä ja käsiä pakottaa.:unsure:
 
On kipee. Liikun särkylääkkeiden voimalla.
Kävin eilen terkkarissa hoitajalla. Hän kävi lekurin kanssa juttelemassa. Sain saikkua jopa sunnuntaihin asti. o_O
Kun huomioi mun työn niin ei tuo riitä. Maanantaina uudestaan.
Voi hitsi,on ikävää :(
Parantumisia,yritähä ottaa iisisti,että parantuisi. Osaa nuo murtumat olla kipeitä. Joo, kannattaa käyvä maanantaina uuvestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä ja kuntoilu ei sovita hyvin yhteen.
Jos on ihampakko salilla rautaa nostaa niin mä haen siihen koneen nostamaan sitä puolestani.
Kyl se rauta liikkuu ylösalas vaikka mä joisin olutta lepotuolissa vieressä.
Niin, kovasti kuitenkin toisessa ketjussa väitit vastaan?
Mä ja kuntoilu ei sovita hyvin yhteen.
Näin se on nähtävä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Sitten viihteelle, juustoa ja keksiä ja porttia. Jumppasin verhot paikoilleen, lyhensin lampun johtoa ja kattoon paikoilleen, leikin silikoninnja akryylimassan kanssa. Pientä viimeistelyä tuntuu riittävän loputtomiin. Aloin suunnitella myös keittiön kaapin ovien maalausta :cautious: Olen siis nukkunut riittävästi ja levännyt, virtaa riittää.
 
Edelleen, kokemuksen syvä rintaääni? Onko sulla oikeesti kokemusta treenaamisesta ja painonpudotuksesta?
Ottelupainoon päästäkseni aikanaan neljä kiloa lähti saunomalla.
Että sen verran.
Nykyään tosin olen kaukana nuoruuden ottelupainostani, mut jos ei söpöä kaljamasua lasketa niin en mä ole mitenkään ylipainoinenkaan.
171/70 lukemassa ei viiskymppisellä pitäis olla moittimista?
 
Sitten viihteelle, juustoa ja keksiä ja porttia. Jumppasin verhot paikoilleen, lyhensin lampun johtoa ja kattoon paikoilleen, leikin silikoninnja akryylimassan kanssa. Pientä viimeistelyä tuntuu riittävän loputtomiin. Aloin suunnitella myös keittiön kaapin ovien maalausta :cautious: Olen siis nukkunut riittävästi ja levännyt, virtaa riittää.
DC-fix?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä