• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No huh huh taas...joo, toivottavasti _kelpaan_ tosiaan jollekin joskus...kannattaa varmaan tosin myös kysyä, että haluanko koskaan kelvata kenellekään? Ihan tyhmää tollanen piruilu.

No joo, mä alan laittautumaan reissua varten...pitäkäähän hauskaa, kai mä jossain vaiheessa saatan piipahella online tai sitten en...:unsure:

Alunperin tulin vaan sanomaan heippa muruille, tiiätte kyllä keitä olette!:love::love:
mutta kieltämättä tuli taas kökön maku tästäkin suuhun..
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
No huh huh taas...joo, toivottavasti _kelpaan_ tosiaan jollekin joskus...kannattaa varmaan tosin myös kysyä, että haluanko koskaan kelvata kenellekään? Ihan tyhmää tollanen piruilu.

No joo, mä alan laittautumaan reissua varten...pitäkäähän hauskaa, kai mä jossain vaiheessa saatan piipahella online tai sitten en...:unsure:

Alunperin tulin vaan sanomaan heippa muruille, tiiätte kyllä keitä olette!:love::love:
mutta kieltämättä tuli taas kökön maku tästäkin suuhun..
Hyvää matkaa. Piipahda täällä. :love:
Niinpä. Harmaana huudellaan kaikenlaista.
 
Huomenta!

Kuu valvotti, öljypoltin piti metkaa plurinaa ja nuorimmainenkin heräsi keskellä yötä painajaiseen. Hidas aamu siis.

Mutta päätös pitää tänäänkin, toinen mukillinen mango-ruusunmarja-mustikka-kauramaitosmoothieta hörpitty ihan pian ja sit päälle se pannullinen kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä