• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tämä The Ketju on tehnyt minuun positiivisen vaikutuksen, ostin kaupasta niit pieniä oranssia sitrus hedelmiä.
Luin monta viestiä, joissa niistä puhuttiin
Saa nähdä tuleeko mulla mangoa ikävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Kenelle täällä nyt taas ollaan mustiksia ja kuka sen takia boikotoi palstaa? Eikö olisi aikaa napsia lääkkeet jo? Alkaa jutut olemaan sen tason höttöö, yrittäisit edes enemmän.
Eiköhän tässä ole kysymys taas Elena-päätön kuviosta ja sen aiheuttamasta palstadraamasta? Ihmiset voisivat jo lakata jauhamasta koko asiasta, kun se nyt on jo kaikkien tiedossa ettei päätön ole Elenasta kiinnostunut, on itse sen kertonut sekä täällä että toisaalla. Heillä ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä ja päätön on kiinnostunut aivan toisesta naisesta. Ikävä juttu Elenalle totta kai, mutta niin ne vaan menee tässä elämässä ihmisten asiat. Kyllä Elena varmaan jollekin kelpaa.
 
Softy
Eiköhän tässä ole kysymys taas Elena-päätön kuviosta ja sen aiheuttamasta palstadraamasta? Ihmiset voisivat jo lakata jauhamasta koko asiasta, kun se nyt on jo kaikkien tiedossa ettei päätön ole Elenasta kiinnostunut, on itse sen kertonut sekä täällä että toisaalla. Heillä ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä ja päätön on kiinnostunut aivan toisesta naisesta. Ikävä juttu Elenalle totta kai, mutta niin ne vaan menee tässä elämässä ihmisten asiat. Kyllä Elena varmaan jollekin kelpaa.
Mistä tiedät että elena olisi kiinnostunut päättömästä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä