Softy
NouuMiten senaapurin äijä, eikö sievoisen hjelpata sua jotenki?
NouuMiten senaapurin äijä, eikö sievoisen hjelpata sua jotenki?
Mitä nouu?Nouu
Mitä nouu?
Eikö nuapuri kelpaa? Huono nukuttaja? Mikä vika, onhan se ennen kelvannut muuhunkin kuin nukuttajaksi.
Mikä tuo tuommonen ilme on?
Me juteltiin ja kuunneltiin musiikkia. Ei ollut muuta. Oli tylsää yksin kotona.Mikä tuo tuommonen ilme on?
Muistatko, kun olit tuskissasi selkävaurion vuoksi, kävit hakemassa naapurin sedältä lohtua, etkö muista?
Ahaa, sitäkö se vain olikin.Me juteltiin ja kuunneltiin musiikkia. Ei ollut muuta. Oli tylsää yksin kotona.
NoupAhaa, sitäkö se vain olikin.
Olen ollut ihan toisissa luuloissa. Kiitos, kun selitit. Nyt tiedän reissusi todellisen syyn.
Oliko Elena kanssasi siellä naapurissa?
Älä nyt vielä mihinkään mene, paljon vielä keväistä iltaa jäljellä....pitäisköhän mennä nukkumaan..itkettää ja naurattaa yhtä aikaa...
Möh Mee jos väsyttää....pitäisköhän mennä nukkumaan..itkettää ja naurattaa yhtä aikaa...
Tottakai olin, siellä me tanssittiin aamuun saakka pöydän alla ja juotiin sangrialaalaalaawhlaata.Ahaa, sitäkö se vain olikin.
Olen ollut ihan toisissa luuloissa. Kiitos, kun selitit. Nyt tiedän reissusi todellisen syyn.
Oliko Elena kanssasi siellä naapurissa?
Huomenna olis pitkä matka eessä ja bussissa ois kiva vaikkapa nukahtaa...koitan valvoa ja juua kivennäisvettä, että piristyn. Kuhan et enää naurata...sitruunainen kivennäisvesi kirvelee nimittäin kun sitä joutuu sieraimeen.Möh Mee jos väsyttää.
Ei tuu, muistakkin se!Tämä The Ketju on tehnyt minuun positiivisen vaikutuksen, ostin kaupasta niit pieniä oranssia sitrus hedelmiä.
Luin monta viestiä, joissa niistä puhuttiin
Saa nähdä tuleeko mulla mangoa ikävä.
Ok, muistetaanEi tuu, muistakkin se!
Yritän olla naurattamatta.Huomenna olis pitkä matka eessä ja bussissa ois kiva vaikkapa nukahtaa...koitan valvoa ja juua kivennäisvettä, että piristyn. Kuhan et enää naurata...sitruunainen kivennäisvesi kirvelee nimittäin kun sitä joutuu sieraimeen.
buhh-hha-haa
baby mustikset boikotoi tät palstaa
Kenelle täällä nyt taas ollaan mustiksia ja kuka sen takia boikotoi palstaa? Eikö olisi aikaa napsia lääkkeet jo? Alkaa jutut olemaan sen tason höttöö, yrittäisit edes enemmän.
Eiköhän tässä ole kysymys taas Elena-päätön kuviosta ja sen aiheuttamasta palstadraamasta? Ihmiset voisivat jo lakata jauhamasta koko asiasta, kun se nyt on jo kaikkien tiedossa ettei päätön ole Elenasta kiinnostunut, on itse sen kertonut sekä täällä että toisaalla. Heillä ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä ja päätön on kiinnostunut aivan toisesta naisesta. Ikävä juttu Elenalle totta kai, mutta niin ne vaan menee tässä elämässä ihmisten asiat. Kyllä Elena varmaan jollekin kelpaa.Kenelle täällä nyt taas ollaan mustiksia ja kuka sen takia boikotoi palstaa? Eikö olisi aikaa napsia lääkkeet jo? Alkaa jutut olemaan sen tason höttöö, yrittäisit edes enemmän.
Mistä tiedät että elena olisi kiinnostunut päättömästä?Eiköhän tässä ole kysymys taas Elena-päätön kuviosta ja sen aiheuttamasta palstadraamasta? Ihmiset voisivat jo lakata jauhamasta koko asiasta, kun se nyt on jo kaikkien tiedossa ettei päätön ole Elenasta kiinnostunut, on itse sen kertonut sekä täällä että toisaalla. Heillä ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä ja päätön on kiinnostunut aivan toisesta naisesta. Ikävä juttu Elenalle totta kai, mutta niin ne vaan menee tässä elämässä ihmisten asiat. Kyllä Elena varmaan jollekin kelpaa.