The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ton pitäminen olis ainaki edullista.
Kandee muistaa, että koira on aina lauman jäsen ja se tekee sitä mitä se olettaa siltä vaadittavan.
Niinpä dobermanni on aina veronkantajan turvakoira koska sellaiseksi se on tehty.
Mäyräkoira on pieni ja kiva mutta se on tehty onkalometsästykseen eikä sohvalle.
Noutajat on kivoja mutta jos et harrasta metsästystä niin noutaja saattaa turhautua.
Saksanpaimenkoira on kenties maailman yleiskäyttöisin koira. Yleisimmin käytettu sotilas- tai poliisikoira joka aamulla puree renttua reiteen mutta nukkuu yönsä vaikka vauvan pinnasängyssä. Niinku koirien kersantti joka vaatii kapteenin.
Muussa tapauksessa kersantti alkaa määräilemään.

Jos seurakoiraa haluat niin etsi semmoinen.

Ihan vaan päätät paljonko se saa painaa, syödä tai saako se nukkua sängyssäsi.
 
No kyllä mä nyt sen tiedän että jos ottaa aktiivisen koiran niin pitää aktivoida sitä ja koko ajan olla viriketta kun taas sylikoiralle riittää vähempikin.En mä nyt tyhmä ole,olen kyllä ollu koiran omistajakin niin kuin kissankin.
 
No kyllä mä nyt sen tiedän että jos ottaa aktiivisen koiran niin pitää aktivoida sitä ja koko ajan olla viriketta kun taas sylikoiralle riittää vähempikin.En mä nyt tyhmä ole,olen kyllä ollu koiran omistajakin niin kuin kissankin.
Minä ny en sinua tyhmäksi sanonut.

Sanoin sen, että koiralla pitää olla työ. Osoittaa oma paikkansa laumassa.

Siskompojalla on ajokoira joka on hemmetin kiva koira, mutta mitenkäs hänen nurkillaan villisikoja tai jäniksiä ajais? Koira on siihen tehty mutta ajamiset sikseen ja kiltisti koirapuistoon?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä