Softy
Kissoilla on omituiset huvit.Sanotaanko näin, että mä ymmärrän jos joku hyppää kaljalaatikkoon.
Siin on motiivi kohdallaan!
Mut miksi vetää ämpäri päähänsä?
Kissoilla on omituiset huvit.Sanotaanko näin, että mä ymmärrän jos joku hyppää kaljalaatikkoon.
Siin on motiivi kohdallaan!
Mut miksi vetää ämpäri päähänsä?
Mä ny en mirreistä mitään tiedä.Kissoilla on omituiset huvit.
Kai sä nyt jotakin tiedät?Mä ny en mirreistä mitään tiedä.
Niin on ja aivan ihanan rasittavia otuksia, mutta ei niille vaan voi suuttua mistään!Kissoilla on omituiset huvit.
No sen, että jos kissa tekee tuhoa niin se tekee sen tahallaan.Kai sä nyt jotakin tiedät?
Eurasier?Mikähän koirarotu mulle sopis...aina välillä pohdin ja tutkin asiaa.Vaikka en nyt tänne sellasta voi ottaa.Mut joskus vielä...
Mikähän koirarotu mulle sopis...aina välillä pohdin ja tutkin asiaa.Vaikka en nyt tänne sellasta voi ottaa.Mut joskus vielä...
Ton pitäminen olis ainaki edullista.
Nii, eikä haukkuis ilman lupaaTon pitäminen olis ainaki edullista.
Valkosta paskaa sataa....
Kandee muistaa, että koira on aina lauman jäsen ja se tekee sitä mitä se olettaa siltä vaadittavan.Ton pitäminen olis ainaki edullista.
Minä ny en sinua tyhmäksi sanonut.No kyllä mä nyt sen tiedän että jos ottaa aktiivisen koiran niin pitää aktivoida sitä ja koko ajan olla viriketta kun taas sylikoiralle riittää vähempikin.En mä nyt tyhmä ole,olen kyllä ollu koiran omistajakin niin kuin kissankin.