The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vieläkö sulla on se hikka???!!
Seiso päälläs.
Piätä henkitystä puolminuuttia.
Juo tosi isosta lasista vettä ilman välihenkityksiä.

En taho kyllä hikkaaskaan.:notworthy:
*silittäätaputtaa*
Siis hikkahan kestää ihan kevyesti päivän...välillä tulee pikku taukoja ja sitten alkaa aina uudestaan. Meni tossa hetki sitten breikille, mutta kyllä se sieltä taas tulla tupsahtaa kun sitä vähiten ootan*sopottaa jo valmiiksi turhautuneena*
 
Siis hikkahan kestää ihan kevyesti päivän...välillä tulee pikku taukoja ja sitten alkaa aina uudestaan. Meni tossa hetki sitten breikille, mutta kyllä se sieltä taas tulla tupsahtaa kun sitä vähiten ootan*sopottaa jo valmiiksi turhautuneena*
Toihan on ihan kamala paikka!! Oikeesti! Pallea tärviöllä! Ja...tarpeeks kauan kun kestää niin - mulla ainakin - se ketutus siihen hikkaan muuttuu hekotukseksi ja sitten siitä ei taho tulla loppua vaikka tuleekin koska ei mulla päivää oo kestänynnä ikin...en sanokaan enempää.


May The Force Be With You:cool:
 
No ihankevyesti käy noin!
Katokö se hikan tulemisen paine puristautuu sitten ihan järkyttävän kovana ja karmean äänihikan kans....


Äläkä tuu mulle nyt sanomaan räpsyttäen ettei sulla niin koskaanmilloinkaan:cautious:*ettii tyynyä käpäliinsä*
Ei mulla mitkään paineet puristu minnekkään...:D:oops:
Mutta hikka ja yhdistetty hepulikohtaus vasta hauska on..:LOL:
*miettii ymmärsikö sittenkin taas jotain väärin*:unsure:
 
Mistä se rättis nyt tuli?!
Siis kuka saa selkäänsä tai ottaa selkäänsä tai tulee selkäänsä otetuksi?

Ja iha ite alotit,ni. Ellulla on hikka ja se saa sut kiemurtelemaan. Just sanoit nuin.

On tää taas...
Ellulla oli eilen jo hikka...
Mulla olis niin rättismäinen kysymys tähän mutta en taida uskaltaa kysyy ettet saa hepulia:geek::barefoot:
Se on ihan oikee asenne, Rättis siitä selkäänsä sais joka tapauksessa!:cautious:
No sittenhä mä voin kysyy kun rättis sais silti selkäänsä enkä mä :D
Ootteko te syöny niitä nakkejanne liikaa ettette muista eilisestä mitään:cautious:
 
Mikäkö niissä nyt mättää:unsure:
Mä!! Mä en oo voinu vielä ehtiä tekeen mitn!!*heiluttaa käpälää*
...aaa, paitti sotkenu hiukset kahviin ja teepparinkin:barefoot:


Mitäs te muut ootte oikein jo ehtiny mussuttaan levottomia häh täh mitäkähähnyttaasvaan kysyn:cautious:??!!..ehdi etes heräämäänkään ni jo joutuu siivoileen toisten jupatuksia*jupattaa ja haukottelee*
Ajoissa herätty,ni kerkiää vaikka mitä :rolleyes::D:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä