Pipatatte niin nopeesti ettei täsä jouva mukaankaankaankaa....Hyvä Mä taidan vetää letistä niin karisee loputkin unihiekat.
Kestäkökä työ nyt höpisette?
Pipatatte niin nopeesti ettei täsä jouva mukaankaankaankaa....Hyvä Mä taidan vetää letistä niin karisee loputkin unihiekat.
Juu, pyykkiäkin täytyy pestä. Mutta kyllä se tästä, ihan kohta nostan ruodon ylös sohvalta ja sitten alkaa armoton pölyjen jallitus.Sama juttu.Kai sitä pölyresuakin pitäs huiskuttaa hieman.Ja vaihtaa petivaatteet.Ja pestä pyykkiä.Ja tiskata.No,ei kaikkea tietysti tarvi tänään et pyykinpesun voi jättää toiseen kertaan.Kun ei ole kuivaus tilaa niin pitää vähän jaksottaa.
Aha, siellä puhutaan kokemuksella.Strateginen miesflunssa!
Eroaa tavallisesta miesflunnsasta siinä, että miestähän on aika hankala saada lääkäriin yhtenä kappaleena. Niinku jos hän on terve. Tai siis sairas.
Mut jos pitää imuroida tai kattella uusintana lätkän mm-95 niin ei se o mikään mies joka imuriin tartuu.
Olipas olipas olipas!!*hyppii ja yrittää myöskin pomppia*Tule sä jo pois sieltä partsilta
Kiva että remontin jälkeen oot löytäny sieltä puuttuvan palases mutta joku roti kun höpinöihin menee...
Mistään ulkoilutuksesta ollunna puhetta, pyh.
Kainalopaikasta
Ihanaa. Nyt kuulkaa kaikki reippaasti ylös ja imurit esille. Kämpät kuntoon, hopi hopi.Täälläkin pitäisi siivota.
Herätys. Saat kahvia ja vedetään letistä.Pipatatte niin nopeesti ettei täsä jouva mukaankaankaankaa....
Kestäkökä työ nyt höpisette?
Ei sitä tarvitse ulkoiluttaa kuin normaalin reviirinsä sisällä eli ulos vaatehuoneesta ja kiitämään pitkin lattiaa.Olipas olipas olipas!!*hyppii ja yrittää myöskin pomppia*
Toffo sanoi lähtevänsä ULKOILUTTAMAAN imuriaan!! ja tää on varmatieto eli faktanakki!
Nakkia, saiskin kivikylän nakkia!*vaipuu haaveissaan jonkin sortin horrokseen*
Vaihetaan, ota sä multa tää hikka niin mä otan sulta päänsäryn? *paijjaa*Kellä kutaleenketkuleella on krapula häh
Saa tulla hakemahan tään päänsärkysä multa pois ennenkö tapahtuu...taas jotain
Sijaiskärsijänä saa tässä olla....paheksun!
Arvaa vaan siivoanko? Not. Odotan kylkiluun paranemista.Ihanaa. Nyt kuulkaa kaikki reippaasti ylös ja imurit esille. Kämpät kuntoon, hopi hopi.
Shhh...eiku viet sen lenkille ja tuut imuroimaan tännekkin.Ei sitä tarvitse ulkoiluttaa kuin normaalin reviirinsä sisällä eli ulos vaatehuoneesta ja kiitämään pitkin lattiaa.
olisko joku joskus tankannu sahaa puitten päällä? nykyajan vanhentunu bensa haisee vähän samalle.
Muakin saa vetää pulkassa!!!Herätys. Saat kahvia ja vedetään pulkassa.
e sanonu.Olipas olipas olipas!!*hyppii ja yrittää myöskin pomppia*
Toffo sanoi lähtevänsä ULKOILUTTAMAAN imuriaan!! ja tää on varmatieto eli faktanakki!
Nakkia, saiskin kivikylän nakkia!*vaipuu haaveissaan jonkin sortin horrokseen*
Miesten välinen herrasmiessopimus estää minua kertomasta vaimoille enempää!Aha, siellä puhutaan kokemuksella.
No äsken ne oli ihan mun päässäni kun tossa ohimennen vilasin peiliin...siellä ne siniset pallerot mollotti katella takasinpäin noitten räpsyttimien takaa...kuin?e sanonu.
Sanoi t a r t t u v a n s a.
Minnekä te ootte hävittännä silmät hä?!
En oo vielä tätä ekaa kuppiakaan saan...mutta kiitosHerätys. Saat kahvia ja vedetään letistä.
Bensa ei yleensä tosiaankaan haise paikassa missä sitä ei ole.Tää on oikea vastaus -ainakin osin. Se oli se bensa millä mies pesi kätensä maalauspuuhien jälkeen.
OkMuakin saa vetää pulkassa!!!
Ihanaa. Nyt kuulkaa kaikki reippaasti ylös ja imurit esille. Kämpät kuntoon, hopi hopi.
Ei haittaa. Pystyy silti vetämään.En oo vielä tätä ekaa kuppiakaan saan...mutta kiitos
Lettiä saatte ettiä ihan ite tai tehä semmoset, tässä nyt vielä kampaa saati kampausta mietitä*haroo takkupehkoaan*..
Vieläkö sulla on se hikka???!!Vaihetaan, ota sä multa tää hikka niin mä otan sulta päänsäryn? *paijjaa*