Varmaankin, ovat yöllä vejelleet nakkia naamaan niin,että ovat nakkikoomassa vielläNakkipöhinöissäkö ne kaikki muut vielä nukkuu ?
Varmaankin, ovat yöllä vejelleet nakkia naamaan niin,että ovat nakkikoomassa vielläNakkipöhinöissäkö ne kaikki muut vielä nukkuu ?
Ei nuku, tai en tiedä. Pää pörröisena silmät tapittaen katsellen tyhjään vaan istun pöydän ääressä. Pitäis kai jotain tehdä.Nakkipöhinöissäkö ne kaikki muut vielä nukkuu ?
Siltä vaikuttaa. Vedetty nakkeja niin että on taju kankaalla.Nakkipöhinöissäkö ne kaikki muut vielä nukkuu ?
Ai sieki vejät jogurttia naamaan.Huomenta ja hyvää uutta vuotta
Yhen jälkeen yöllä paukkui viellä muutama raketti mutta sitten rauhoittui.
Minttu herätti kaheksan maita,kävin kisut ruokkimassa ja laitoin kahvit tippumaan miehelle ja tipat silmään & kömmin takaisin sänkyyn Hertan viereen torkkumaan.
Nyt kahvia ja jogurttia
En miekään syönyt yhtään nakkia. Ilmeisesti siksi emme ole vaipuneet tuohon katalaan koomaan .Siltä vaikuttaa. Vedetty nakkeja niin että on taju kankaalla.
Mä en syönyt edes yhtä nakkia.
Täällä on mahdollisuus nähä molempia. Nakkeja on jääkapissa ja mie hilppasen suihkuun jossain vaiheessa.Eipä nakkeja näkynyt täälläkään.
Tai ei ainakaan nakuja naisia!
ÄLÄ SYÖ NAKKEJATäällä on mahdollisuus nähä molempia. Nakkeja on jääkapissa ja mie hilppasen suihkuun jossain vaiheessa.
Jep tai ainakin suuhunAi sieki vejät jogurttia naamaan.
Viellä viellä viellä viellä viellävieLLä
Aika tavalla sama situatsuuni, lisänä vaan, että alkaa olemaan kainalo verillä raapimisesta.Ei nuku, tai en tiedä. Pää pörröisena silmät tapittaen katsellen tyhjään vaan istun pöydän ääressä. Pitäis kai jotain tehdä.
Sananatsi on taas kai vahtimassa
En syö. Annan ne niille jokka haluaa.ÄLÄ SYÖ NAKKEJA
Sananatsimutsitatsifatsijatsi.Sananatsi on taas kai vahtimassa
Just nii!ÄLÄ SYÖ NAKKEJA
Ehkä voi kokeilla varovaisesti,mutta en lähtisi kovin kovaa jumppaa tekemään vieläKestäiskö tuo kylki jos jumppaa hyvin varovaisesti?
Mä ajattelin käydä naapurissa jumppaamassa.Ehkä voi kokeilla varovaisesti,mutta en lähtisi kovin kovaa jumppaa tekemään vielä
Mulla taas kutituttaa haarukka.Aika tavalla sama situatsuuni, lisänä vaan, että alkaa olemaan kainalo verillä raapimisesta.
Mä laitoin sormuksen sormeen -88No just. Ei ollut tuokaan hyvä uni. Laitoin sormeen mutta sit otin sen pois.
Sormus unessa
Sormus symboloi pitkää ja kestävää ihmissuhdetta, ystävyyssuhdetta taikka parisuhdetta.
Sormuksen pujottaminen sormeen kuvaa suhteen solmimista, pois ottaminen taas välien katkeamista.
En ees nakin nakkia eilen syönyt, vaikka mieli teki ja mää mittää nuku kun ihmettelen täällä tukka pörrölläni, että mikä maa ja mikä valuutta....*haukottelee*Nakkipöhinöissäkö ne kaikki muut vielä nukkuu ?