Lisää Queenia?Queenin konsertti eilen jyräs yli Kummisedän. Tuhmaa näyttää samaan aikaan katsottavia ohjelmia. Sormusten herrakin tais jollain kanavalla pyöriä. Tuleekohan tänään mitään katsottavaa?
Lisää Queenia?Queenin konsertti eilen jyräs yli Kummisedän. Tuhmaa näyttää samaan aikaan katsottavia ohjelmia. Sormusten herrakin tais jollain kanavalla pyöriä. Tuleekohan tänään mitään katsottavaa?
Jees pliisLisää Queenia?
Ai tollasessa?Nyt ku sais pötkötellä jonkun kanssa lusikassa.
Samaa toivoin minäkin joulupukilta mutta sain vain villasukkat.Nyt ku sais pötkötellä jonkun kanssa lusikassa.
Paitsi jos minä olen paikalla niin unohda kohta 6.1. Kuumenna pannu
2. Laita hiukan voita pannulle
3, Riko muna/munat pannulle
4. Sammuta liesi
5. Anna munien kypsyä pannulla
6. Jos haluaa toiselta puolelta myös paistaa, käännä muna ja anna olla pannulla maks. 5 sekuntia.
Näin se homma hoidetaan. Nih
Juu kyllä mäkin aattelen sen niin, että kauemmin sen pitää olla siinä kuin 5 sekunttia.Paitsi jos minä olen paikalla niin unohda kohta 6.
Sinä toki osaat, mutta Elluahan tässä koitetaan opastaa munankäsittelyyn.
Turkulainen seksiopas:Juu kyllä mäkin aattelen sen niin, että kauemmin sen pitää olla siinä kuin 5 sekunttia.
Mä kävin äsken.Lähteekö joku kanssani röökille vai onko kaikki tehneet uudenvuodenlupauksen raittiudesta?
Elena puhui kyllä kananmunien paistamisesta, eikä mistään turkulaisten seksioppaasta.Turkulainen seksiopas:
Sisään
Ulos
Toistetaan tarvittaessa
Täälläkin paukkuu.Ulkona kuuluu jo nyt pauke ja äsken näkyi raketti
mahtais olla ahdasta edes yhdelle ihmiselle.Nyt ku sais pötkötellä jonkun kanssa lusikassa.
Eroaako noi toisistaan jotenkin?Elena puhui kyllä kananmunien paistamisesta, eikä mistään turkulaisten seksioppaasta.
mahtais olla ahdasta edes yhdelle ihmiselle.