Niin, eihän sitä tiedä ikinä. Kun on itse päivät töissä, niin mitä vielä keksii.Toi kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että mieleni tekisi kysyä lisää.
Toisaalta kuulostaa niin intiimiltä, että en kehtaa.
Niin, eihän sitä tiedä ikinä. Kun on itse päivät töissä, niin mitä vielä keksii.Toi kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että mieleni tekisi kysyä lisää.
Toisaalta kuulostaa niin intiimiltä, että en kehtaa.
Eli se oli SUN hius Ja mä syytin ihan turhaan ihtiäin!en ole koskaan juonukkan kahvia, kerran maistoin mutta sitä ei varmaan lasketa.
Nää ison rapakon tuollapuolen olevat sanonnat on varmaan sen verran laaja-alaisia ja monivivahteisia merkitykseltään että sehän voi hyvinkin tarkottaa jotta "pjaiskon möivät" tai "ookkonää vähä tyhymä"....tai jotain aivan muuta...Googleen kun laittaa hakusanaksi niin ei tunneta. Mikä tämä on oikeasti? Nyt alkoi kiinnostaa.
varmaan siellä tiskatan välillä ettei se minun hius voi olla. maistamisesta kun on joku 30 vuotta.Eli se oli SUN hius Ja mä syytin ihan turhaan ihtiäin!
Noup. Mulla on tukka ponnarilla.Eli se oli SUN hius Ja mä syytin ihan turhaan ihtiäin!
Mulla ihalevälläänNoup. Mulla on tukka ponnarilla.
No et sie, kun tuo Piätön....hmm mistähän hiuksista hän oikein ees puhui kun ei oo päätäkään.Noup. Mulla on tukka ponnarilla.
Ei sitä ny ole tarkoitus kaikille näyttää.Juu ihan mielenkiintoista ois hymyillä ääneen taustalla kun sää hääräisit hame päällä paistamassa kananmunia _väärin_...epäilemättä muutkin tahtovat olla näkemässä sen
Mulla ihan takussa ja hapsottaa joka ikiseen ilman suuntaan.Mulla ihalevällään
Mulla on kasvanut hirveesti uutta pientä alkua ja ponnari on paksuuntunut...aina välillä itellänikin tuntuu, että irtoo enemmän ja sekös vasta EI ole kivaa...no onneks nuo kasvaa takas.Mulla on tukka levällään ja niitä näköjään lähtee nyt.
alapään ?No et sie, kun tuo Piätön....hmm mistähän hiuksista hän oikein ees puhui kun ei oo päätäkään.
Me katsottiin eilen Trantinon The Hateful eight.Queenin konsertti eilen jyräs yli Kummisedän. Tuhmaa näyttää samaan aikaan katsottavia ohjelmia. Sormusten herrakin tais jollain kanavalla pyöriä. Tuleekohan tänään mitään katsottavaa?
Me katsottiin eilen Trantinon The Hateful eight.
En suosittele! Miten onkin tullut niin tappamispitoisia leffoja tullut alittua lhiaikoina ihan vahingossa.
En katso, huoli pois. Eilen tuli myös Maissilapset, sitäkään emme katsoneet.Me katsottiin eilen Trantinon The Hateful eight.
En suosittele! Miten onkin tullut niin tappamispitoisia leffoja tullut alittua lhiaikoina ihan vahingossa.