oikein paistettuja.toiselta puolen paistettuja kananmunia.
Käy ny kummassa käyt mutta älä tule minua herättämään mango-avokado-kurkumasmoothien vuoksi.
Herään automaattisesti jos kämpässä alkaa tuoksumaan pyttipannu jonka päällä on vain toiselta puolen paistettuja kananmunia.
tunnustan etten kauheesti kattele hintoja.Samaa olin tulossa sanomaan.
Saat sä tosta piilomainonnasta jotain korvausta...K-marketilta?Meillä K-market on halvempi kuin K-market mutta k-market on hyvä lähikauppa vaikka onkin vähän kalliimpi kuin K-marketti.
K-marketin hintataso ja tuotteet parantui kun K-marketti muuttui k-marketiksi ja omistajat + muu henkilökunta on loistavia
hah, siinäs näit miten asia on.
kananmunat _paistetaan_oikeaoppisesti_toiselta_puolelta_tai_muuten_se_on_väärinpaistettu_kananmuna_niin_kerta_piste.
Ei kait suhteemme kaadu muniin?
kananmunat _paistetaan_oikeaoppisesti_molemmilta_puolilta_tai_muuten_se_on_väärinpaistettu_kananmuna_niin_kerta_piste.
Nonnii, eli se voi ollakkin kalliimpi sää et vaan tiiä! *sai oivalluksen ja niin lamppu syttyi*tunnustan etten kauheesti kattele hintoja.
Siinä ei kyllä nytkyllä niin lukenut!hah, siinäs näit miten asia on.
Haittaako tuo mittään?tunnustan etten kauheesti kattele hintoja.
Mikä tahansa kaatuu väärinpaistettuihin kananmuniin, jopa kanat itse.Ei kait suhteemme kaadu muniin?
Kanat osaa munia.Mikä tahansa kaatuu väärinpaistettuihin kananmuniin, jopa kanat itse.
Nyt on autollinen turhaketta kärrätty Kierrätyskeskukseen. Saatiin hiukan tilaa taas. Tein myös hyvän löydön, aivan täydellisen tuparilahjan. Löysin käyttämättömät kuoharilasit pakkauksissaan.Täällä ois sama edessä. 120-130 senttisiä pitäisi poistella. Mutkun en tiä, mitä ton mutsi on niille suunnitellut niin pare kai paketoida odottamaan kevättä. Kun ihan varma on, että sen mielestä ne ois kuitenkin vielä mahtuneet tai jotain.
Onneksi edes omaomien pieneksi jääneet saa tuikata UFFin lootaan.
Kukin tyylillään ja lompakollaan ja päällään
tui tuiRiittää kun paistaa molemmilta puolelta.
Ensin peukutetaan ja sitten tui tui..tui tui
Pois se minusta,mie en mainosta mittään ( paitsi k-markettia )Saat sä tosta piilomainonnasta jotain korvausta...K-marketilta?
Me täytettiin työauton takapää kaikella poistoon lähtevällä. Iso vanha televisio muunmuassa. Ja "muutama" pussillinen oluttölkkejä. Ja puolen vuoden keräyspaperit, -lasit, ja -metallit. Tiistaita odotellaan jotta saisi töllöttimenkin tungettua jonnekin.Nyt on autollinen turhaketta kärrätty Kierrätyskeskukseen. Saatiin hiukan tilaa taas. Tein myös hyvän löydön, aivan täydellisen tuparilahjan. Löysin käyttämättömät kuoharilasit pakkauksissaan.