The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinku siis meidän ässässä ei ollut edes niitä HooKoon aitoja, mitä mies ois halunnut. Mä taas en nakkeihin koske eli sama niillään. Mutta ei ollut mangoja, niitä ois kaivattu aamu-smoothieen. Ja Oolannin ranskalaiset olivat loppu, onneksi mulla oli niitäkin jemmassa.

Ihmepulju. Makeita ananaksia ois kyllä ollut. Varmaan hamstrasivat niitä ennen joulua kun kuvittelivat että se oikeasti ois uusi joulukuusi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Meillä syötiin lounaalla vihersalaattia, pottusalaattia ja mies söi myös lihapullia ja mie uunijuureksia ja soijarouhe-kermakastiketta.:p

Tunnin päästä päivälliseksi pottusalaattia,salaattia ja nakkia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Niinku siis meidän ässässä ei ollut edes niitä HooKoon aitoja, mitä mies ois halunnut. Mä taas en nakkeihin koske eli sama niillään. Mutta ei ollut mangoja, niitä ois kaivattu aamu-smoothieen. Ja Oolannin ranskalaiset olivat loppu, onneksi mulla oli niitäkin jemmassa.

Ihmepulju. Makeita ananaksia ois kyllä ollut. Varmaan hamstrasivat niitä ennen joulua kun kuvittelivat että se oikeasti ois uusi joulukuusi.
Too much information!
 
Niinku siis meidän ässässä ei ollut edes niitä HooKoon aitoja, mitä mies ois halunnut. Mä taas en nakkeihin koske eli sama niillään. Mutta ei ollut mangoja, niitä ois kaivattu aamu-smoothieen. Ja Oolannin ranskalaiset olivat loppu, onneksi mulla oli niitäkin jemmassa.

Ihmepulju. Makeita ananaksia ois kyllä ollut. Varmaan hamstrasivat niitä ennen joulua kun kuvittelivat että se oikeasti ois uusi joulukuusi.
Snelmannin kunnon nakkit on hyviä.Niitä pystyn miekin syömään. :D
Kiva,ananasjoulukuusi :D:LOL:
 
Ai ni!
Mähän muuten kunnostauduin eilettäin sitten ihan huolella tämän hörhöpääkköseni kanssa:D:notworthy:...minkä hoksasin kylläkin sitten vasta tänään:barefoot:...

Eilen kun jostain kumman syystä olin liian useasti näyttämässä kylällä naamaani niin...joo, oikeesti mä unohdin senkin kokonaan tai että pälähti päähän vasta kotona että piti sielläkin käydä:notworthy:...oli tarkoitus käydä hakemassa pikkunen kuplivaisen pirskahtelevainen kuohuviinipullontekele isojen ihmisten kaupasta muttakun tuli muuttuvaa tekijää niin - aattelin käydä tänään(y)





Aamulla tai oikeemmin aamupäivällä, melkein jo päivällä, aattelin kun hoksasin ja annoin itselleni luvan ymmärtää tulla informoiduksi että - antaapahan mokoman olla(y)
...eli en mennynnä rynkyttämään kiinni olevia ovia ja kiekumaan " miksei ovet aukeneeee..???!!"




...vaikka...tuota...kävin mä pikasesti kaupassa tänäänkin:notworthy:


Mä oon niiiiin huono!
Ja.
Mulla kihahti hupparin huppuun näemmä kahvikin ja se hiien äklömakee patukka(y):oops:...oivoi...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä