Kirkosta eroaa tänä vuonna yli 50 000 ihmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimi merkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata. Jos eroaa, silloin kannattaa pahuuden valtaa, joka lisääntyy lisääntymistään, jos sitä ei pysäytetä. Vaalitaan rakkautta joka saralla, silloin maailma pelastuu! :)

Erosin jo jonkin aikaa sitten. Viimeinen pisara oli kun kirkko alkoi suojelemaan ja piilottelemaan laittomasti maassamme oleskelevia muslimeja. Totesin, että se ole enää Jeesuksen kirkko, eikä muutoinkaan edusta sellaista arvomaailmaa jossa itse haluan olla mukana.

Kristinuskon tärkeimmät teesit ovat kymmenen käskyä. Koko uskonto ja sen arvopohja nojaavat niihin. Kymmenen käskyn ensimmäinen käsky on: ”minä olen herra sinun jumalasi, sinulla ei tule olla muita jumalia”. Kun kirkon kanta on se, että suurmoskeija ja islamin rantautuminen on ihan hyvä asia kun kyllähän tänne uskontoja mahtuu... no mun mielestä ollaan erittäin lähellä sitä, että kirkon mielestä valejumalien palvonta on ihan jees ja sitä jopa tuetaan. Eikä varsinkaan koiteta käännyttää ihmisiä kristinuskoon, kuten lähetyskäskykin velvoittaa.

No mutta joo. Ei ole enää minun kirkkoni.

Kirkkohan on käytännössä kuollut. Se johtui pääosin kansan maallistumisesta. Kuolin kamppailun kourissa se on yrittänyt vaikka mitä, mikä nyt on trendikästä. Mutta kiteytetäänpä asia nyt vaikka näin: siinä vaiheessa kun naispappi helvetintulenvärisissä hiuksissaan vihkii hinttareita ja puolistaa islamia & muslimeja käyttäen fyysistä väkivaltaa virkavaltaamme kohtaan, niin sanotaan nyt vaikka, että meni vähän maku siihen kirkkoon :D

• Tykkää
Reactions: Echo
Kirkkohan on käytännössä kuollut. Se johtui pääosin kansan maallistumisesta. Kuolin kamppailun kourissa se on yrittänyt vaikka mitä, mikä nyt on trendikästä. Mutta kiteytetäänpä asia nyt vaikka näin: siinä vaiheessa kun naispappi helvetintulenvärisissä hiuksissaan vihkii hinttareita ja puolistaa islamia & muslimeja käyttäen fyysistä väkivaltaa virkavaltaamme kohtaan, niin sanotaan nyt vaikka, että meni vähän maku siihen kirkkoon :D
Minä niin ymmaarran mitä sanot.
Mutta se usko kuuluis olla raamattuun ja sen sanomaan, eikä mihinkään pappiin tai lukkarin.
Ei edes suntioon

Aika paska maku jäi myös arkkipiispa Mäkisen julistuksesta ettei kirkon tehtävä ole ajaa Suomen etua.

Jos hylätään evankelis-luterilaisuus, tilalle tulee islam. Ei hyvä suuntaus! Suomesta tulee silloin islamistinen valtio.
Ev. Lut kirkko on itte hylännyt kristinuskon ja melkein jo julistaa islamin uskoa ainoana oikeana uskontona. Nehän suorastaan palvovat maata muslimien jalkojen alla, tekevät nämä ihan mitä tahansa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä aikanaan erosin kirkosta. Niinkin raadollisen syyn kuin rahan vuoksi. Oli asuntovelkaa ja nälkäisiä suita ruokittavana, enkä mä koskaan edes käyny kirkossa niin kirkollisveron maksu tuntui jotenkin turhalta.

Kun myöhemmin elämä alkoi potkia niin päähän kuin perseeseen niin se olikin kirkko joka mua auttoi vaikka en edes ollut jäsen.

Liityin takaisin.

Mä aikanaan erosin kirkosta. Niinkin raadollisen syyn kuin rahan vuoksi. Oli asuntovelkaa ja nälkäisiä suita ruokittavana, enkä mä koskaan edes käyny kirkossa niin kirkollisveron maksu tuntui jotenkin turhalta.

Kun myöhemmin elämä alkoi potkia niin päähän kuin perseeseen niin se olikin kirkko joka mua auttoi vaikka en edes ollut jäsen.

Liityin takaisin.

Ja mä maksoin verot kiltisti niin kauan kun oli seurakunnan päiväkerholaisia taloudssa. Sit erosin.

Takaisin en aio liittyä mutta rahallisesti voi tukea muutoinkin.

Liityin takaisin.
Mäkin voisin alkaa kirkon kaltaiseksi auttajaksi. Ensin keräisin miljardin verran jäsenmaksuja, sitten laittaisin miljardista 1 prosentin auttamiseen ja sen jälkeen kerskuisin olevani suurikin auttaja.

Liityin takaisin.
Mites elämä on sua potkinut päähän?