N
nimi merkki
Vieras
Eroamalla kirkosta ennen vuodenvaihdetta säästää seuraavan vuoden kirkollisverot.
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/
https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kirkko on kylmempi kuin ruumishuoneet, siellä mikään hyvyys lisäänny.Ei kannata. Jos eroaa, silloin kannattaa pahuuden valtaa, joka lisääntyy lisääntymistään, jos sitä ei pysäytetä. Vaalitaan rakkautta joka saralla, silloin maailma pelastuu!![]()
Rakkautta voi vaalia ja uskontoakin harjoittaa ihan täysillä vaikkei kirkkoon kuuluisikaan. Kirkossa saa myös vapaasti käydä.Ei kannata. Jos eroaa, silloin kannattaa pahuuden valtaa, joka lisääntyy lisääntymistään, jos sitä ei pysäytetä. Vaalitaan rakkautta joka saralla, silloin maailma pelastuu!![]()
Varmasti on kylmiä kirkkoja, mutta olen huomannut, että kirkosta saa opetusta esim. ihmissuhteisiin ilman ,että opetuksesta tarvitsisi maksaa.Kirkko on kylmempi kuin ruumishuoneet, siellä mikään hyvyys lisäänny.
Ei kannata. Jos eroaa, silloin kannattaa pahuuden valtaa, joka lisääntyy lisääntymistään, jos sitä ei pysäytetä. Vaalitaan rakkautta joka saralla, silloin maailma pelastuu!![]()
Minä niin ymmaarran mitä sanot.Kirkkohan on käytännössä kuollut. Se johtui pääosin kansan maallistumisesta. Kuolin kamppailun kourissa se on yrittänyt vaikka mitä, mikä nyt on trendikästä. Mutta kiteytetäänpä asia nyt vaikka näin: siinä vaiheessa kun naispappi helvetintulenvärisissä hiuksissaan vihkii hinttareita ja puolistaa islamia & muslimeja käyttäen fyysistä väkivaltaa virkavaltaamme kohtaan, niin sanotaan nyt vaikka, että meni vähän maku siihen kirkkoon![]()
Minä niin ymmaarran mitä sanot.
Mutta se usko kuuluis olla raamattuun ja sen sanomaan, eikä mihinkään pappiin tai lukkarin.
Ei edes suntioon
Jos hylätään evankelis-luterilaisuus, tilalle tulee islam. Ei hyvä suuntaus! Suomesta tulee silloin islamistinen valtio.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/23...lisvaikuttaja-johanna-korhonen#comment-769379Varmasti on kylmiä kirkkoja, mutta olen huomannut, että kirkosta saa opetusta esim. ihmissuhteisiin ilman ,että opetuksesta tarvitsisi maksaa.
Aika paska maku jäi myös arkkipiispa Mäkisen julistuksesta ettei kirkon tehtävä ole ajaa Suomen etua.Kirkkohan on käytännössä kuollut. Se johtui pääosin kansan maallistumisesta. Kuolin kamppailun kourissa se on yrittänyt vaikka mitä, mikä nyt on trendikästä. Mutta kiteytetäänpä asia nyt vaikka näin: siinä vaiheessa kun naispappi helvetintulenvärisissä hiuksissaan vihkii hinttareita ja puolistaa islamia & muslimeja käyttäen fyysistä väkivaltaa virkavaltaamme kohtaan, niin sanotaan nyt vaikka, että meni vähän maku siihen kirkkoon![]()
Pääsymaksu pitäisi periä jos ei maksa verojaRakkautta voi vaalia ja uskontoakin harjoittaa ihan täysillä vaikkei kirkkoon kuuluisikaan. Kirkossa saa myös vapaasti käydä.
Ev. Lut kirkko on itte hylännyt kristinuskon ja melkein jo julistaa islamin uskoa ainoana oikeana uskontona. Nehän suorastaan palvovat maata muslimien jalkojen alla, tekevät nämä ihan mitä tahansa.Jos hylätään evankelis-luterilaisuus, tilalle tulee islam. Ei hyvä suuntaus! Suomesta tulee silloin islamistinen valtio.
Mä aikanaan erosin kirkosta. Niinkin raadollisen syyn kuin rahan vuoksi. Oli asuntovelkaa ja nälkäisiä suita ruokittavana, enkä mä koskaan edes käyny kirkossa niin kirkollisveron maksu tuntui jotenkin turhalta.
Kun myöhemmin elämä alkoi potkia niin päähän kuin perseeseen niin se olikin kirkko joka mua auttoi vaikka en edes ollut jäsen.
Liityin takaisin.
Mäkin voisin alkaa kirkon kaltaiseksi auttajaksi. Ensin keräisin miljardin verran jäsenmaksuja, sitten laittaisin miljardista 1 prosentin auttamiseen ja sen jälkeen kerskuisin olevani suurikin auttaja.Mä aikanaan erosin kirkosta. Niinkin raadollisen syyn kuin rahan vuoksi. Oli asuntovelkaa ja nälkäisiä suita ruokittavana, enkä mä koskaan edes käyny kirkossa niin kirkollisveron maksu tuntui jotenkin turhalta.
Kun myöhemmin elämä alkoi potkia niin päähän kuin perseeseen niin se olikin kirkko joka mua auttoi vaikka en edes ollut jäsen.
Liityin takaisin.
Erosin jo jnkin aikaa sitten. Viimeinen pisara oli kun kirkko alkoi suojelemaan ja piilottelemaan laittomasti maassamme oleskelevia muslimeja. Totesin, että se ole enää Jeesuksen kirkko, eikä muutoinkaan edusta sellaista arvomaailmaa jossa itse haluan olla mukana.
Mites elämä on sua potkinut päähän?Mä aikanaan erosin kirkosta. Niinkin raadollisen syyn kuin rahan vuoksi. Oli asuntovelkaa ja nälkäisiä suita ruokittavana, enkä mä koskaan edes käyny kirkossa niin kirkollisveron maksu tuntui jotenkin turhalta.
Liityin takaisin.