Kyllä se oli päättömän jännäsivustot...sehän se linkin laitto..ööh..eeei tinku..nyt sää ehdit aukasta intopinkeenä ne o m a t jännäsivustos...nää on ihan toiset kyllä...
Kyllä se oli päättömän jännäsivustot...sehän se linkin laitto..ööh..eeei tinku..nyt sää ehdit aukasta intopinkeenä ne o m a t jännäsivustos...nää on ihan toiset kyllä...
Rättis olis varmaan onnellinenRättikselle ens jouluks ajattelin jos kimpassa ostettais sille
Ostakaa vaanRättikselle ens jouluks ajattelin jos kimpassa ostettais sille
Jos Rättikselle ostattekin oranssin mekon ensi jouluksi niin siitä vaan.Rättikselle ens jouluks ajattelin jos kimpassa ostettais sille
On seKohta on vuosi loppu & uusi alkaa.
Toivottavasti parempi vuosi tulossa.
Miksi sä et osallistu....kerro miksiOstakaa vaan
Toivotaan niinOn se
Muuta vaihtoehtoa kun ei ole!
Puutelistat on ihasyvältä. Puishuonot. Ei toimivat.
Usko pois. Mulla on kokemusta
Mutta..mitkä vitutuskopit? Ei sillä että niinkö kiinnostas...tuli vaan joku...olotilan harhautus
Sopiiko punainen tai sininen mekko paremmin ?Jos Rättikselle ostattekin oranssin mekon ensi jouluksi niin siitä vaan.
Mä tyydyn ihan joulukorttiin tai TexWiller- specialalbumiin.
Oranssi mekko mun päälläni ei näytä hyvältä. Olen kokeillu.
Minen Rättiksen harrastuksia maksa!Miksi sä et osallistu....kerro miksi
Speci-halal?Jos Rättikselle ostattekin oranssin mekon ensi jouluksi niin siitä vaan.
Mä tyydyn ihan joulukorttiin tai TexWiller- specialalbumiin.
Oranssi mekko mun päälläni ei näytä hyvältä. Olen kokeillu.
Oleksä jotenkin estoinenMinen Rättiksen harrastuksia maksa!
Humppaa soittaessa joutuu tutustumaan ihmiselon pimeimpiikin puoliin.Sopiiko punainen tai sininen mekko paremmin ?
En... tai siis olen...ainakin jossain määrin!!! Siis Joo jos aletaan mittaamaan Rättiksen leveleillä, silloin olen melkolailla käytännössä nunna!Oleksä jotenkin estoinen
Humppaa soittaessa joutuu tutustumaan ihmiselon pimeimpiikin puoliin.
Joku oranssi mekko ny ei o lainkaan pahimmasta päästä.
Niinpä seuraava bändini onkin "orange miniskirt showband"
Se on ihavvarmasti jymymenestys!
HmmEn... tai siis olen...ainakin jossain määrin!!! Siis Joo jos aletaan mittaamaan Rättiksen leveleillä, silloin olen melkolailla käytännössä nunna!
Olikohan siellä sivustolla nunnapukujaEn... tai siis olen...ainakin jossain määrin!!! Siis Joo jos aletaan mittaamaan Rättiksen leveleillä, silloin olen melkolailla käytännössä nunna!
Kauniita unia...mä hippelehdin hiljaksiin hihitellen pehkuihin
Hyvässä - teijän - seurassa on mennyt ilta- ja keittiöpuuhastelut nappiin
Sitten kun niin - hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin*pus*
Sinua siis ei kiinnosta sata tapaa käyttää jalkalamppua tai henkaria seksivälineenä?En... tai siis olen...ainakin jossain määrin!!! Siis Joo jos aletaan mittaamaan Rättiksen leveleillä, silloin olen melkolailla käytännössä nunna!