vierailija
Kyllä varmasti tietävät, molemmat ovat olleet joko alimmaisena tai päällimmäisinä monissa eri asetelmissa.Kaippa he sitten tietävät mitä tekevät
Kyllä varmasti tietävät, molemmat ovat olleet joko alimmaisena tai päällimmäisinä monissa eri asetelmissa.Kaippa he sitten tietävät mitä tekevät
..eihän nuita voi edes verrata keskenänsä...katokö eri bändit ja viisut ja kaikkee..Tää on parempi ja tuo laulaja jotenkii niin ihana
Oikein hyvin voi verrata kun vertaa vaan kato..eihän nuita voi edes verrata keskenänsä...katokö eri bändit ja viisut ja kaikkee..
Senkin....metkuilija
Mä voisin muuten halutakin tommosen Star Trek- haalarin...ois muuten sikapäheeOikein hyvin voi verrata kun vertaa vaan kato
*toteaa rehvakkaasti*
E jouva vieläSängyssä
No joo vähänkö ois sikapähee ja myöskin kähee...you go girl!! Näytä niille mistä nainen on tehty!Mä voisin muuten halutakin tommosen Star Trek- haalarin...ois muuten sikapähee
..." ...hän oli tosi upee näky..pukevassa Star Trek- haalarissaan.."...
E jouva vielä
Koetas oottaa siellä...
ai softyn sängyssä?Minäkin olen
ai softyn sängyssä?
ole vaan ihan rauhassaMinäkin olen
ai softyn sängyssä?
ole vaan ihan rauhassa
Enku softyn sängyn alla
Ollos höveliKiitos
ihapakosti on tyrkättävä tommosii katalia linkkejä ku ehän niitä uskalla avatakaan...
Oranssi mekko ja noi mustat saappaat jos tilaisin niin oisin minäkin kähee
kyllä minun laittamat linkit uskaltaa avata.ihapakosti on tyrkättävä tommosii katalia linkkejä ku ehän niitä uskalla avatakaan...