The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli vaan miel...päähän semmonen hajatelma että sullakin vois verensokerit heittelehtiä:unsure:..
Eilen illalla heitteli ihan ilman syytä, olin nimittäin syöny kyllä sillon mutta en ihan just sillon..no helpotti kun söin parit klementiinit..mutta oih ja voih sitä inhottavaa olotilaa mikä sillä hetkellä aina tulee...:notworthy:
 
Eilen illalla heitteli ihan ilman syytä, olin nimittäin syöny kyllä sillon mutta en ihan just sillon..no helpotti kun söin parit klementiinit..mutta oih ja voih sitä inhottavaa olotilaa mikä sillä hetkellä aina tulee...:notworthy:
Kuinka voi olla just syöny mutta ei ihan kuitenkaan?

Vai onko tossa sama juttu kun mä viimeksi olin naisissa? Et käytännössä kaikki on kunnossa ja housutkin on nilkoissa mutta nainen vaan puuttuu?
 
Kuinka voi olla just syöny mutta ei ihan kuitenkaan?

Vai onko tossa sama juttu kun mä viimeksi olin naisissa? Et käytännössä kaikki on kunnossa ja housutkin on nilkoissa mutta nainen vaan puuttuu?
No siis että olin syönyt mutten ihan just silläpunasellaminnuutillaniinettä!:confused:Niin että kässääksä häh mitä täh?:cautious:
Koetahan pitää itestäs huolta siellä:)
Kyll kyll(y):love:
 
No siis että olin syönyt mutten ihan just silläpunasellaminnuutillaniinettä!:confused:Niin että kässääksä häh mitä täh?:cautious:

Kyll kyll(y):love:
Miehen kahteen aivosoluun perustuva hermojärjestelmä on rakennettu sillai, että milloin nainen kysyy "ymmärrätsä" niin molemmat aivosolut siirtyvät lepotilaan miettimään, että mitähän tänään tulis telkkarista. Mutta itsesuojeluvaiston turvin suusta kuuluu automaattisesti "joo".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä