Tuli vaan miel...päähän semmonen hajatelma että sullakin vois verensokerit heittelehtiä..Oon Miten nii? Mitäs metkuja sullon oikein mielessäis skeba?
Tuli vaan miel...päähän semmonen hajatelma että sullakin vois verensokerit heittelehtiä..Oon Miten nii? Mitäs metkuja sullon oikein mielessäis skeba?
Puumajan tekoon tietenkin
Teltan pystytykseenhän keppiä tarvitaan. Mihinkäs muuhun?Puumajan tekoon tietenkin
Eilen illalla heitteli ihan ilman syytä, olin nimittäin syöny kyllä sillon mutta en ihan just sillon..no helpotti kun söin parit klementiinit..mutta oih ja voih sitä inhottavaa olotilaa mikä sillä hetkellä aina tulee...Tuli vaan miel...päähän semmonen hajatelma että sullakin vois verensokerit heittelehtiä..
Voi sitä kitaraa noinkin soittaa.
Kuinka voi olla just syöny mutta ei ihan kuitenkaan?Eilen illalla heitteli ihan ilman syytä, olin nimittäin syöny kyllä sillon mutta en ihan just sillon..no helpotti kun söin parit klementiinit..mutta oih ja voih sitä inhottavaa olotilaa mikä sillä hetkellä aina tulee...
Koetahan pitää itestäs huolta sielläEilen illalla heitteli ihan ilman syytä, olin nimittäin syöny kyllä sillon mutta en ihan just sillon..no helpotti kun söin parit klementiinit..mutta oih ja voih sitä inhottavaa olotilaa mikä sillä hetkellä aina tulee...
olis vessassa just sillä hetkellä?Kuinka voi olla just syöny mutta ei ihan kuitenkaan?
Vai onko tossa sama juttu kun mä viimeksi olin naisissa? Et käytännössä kaikki on kunnossa ja housutkin on nilkoissa mutta nainen vaan puuttuu?
No siis että olin syönyt mutten ihan just silläpunasellaminnuutillaniinettä!Niin että kässääksä häh mitä täh?Kuinka voi olla just syöny mutta ei ihan kuitenkaan?
Vai onko tossa sama juttu kun mä viimeksi olin naisissa? Et käytännössä kaikki on kunnossa ja housutkin on nilkoissa mutta nainen vaan puuttuu?
Kyll kyllKoetahan pitää itestäs huolta siellä
Miehen kahteen aivosoluun perustuva hermojärjestelmä on rakennettu sillai, että milloin nainen kysyy "ymmärrätsä" niin molemmat aivosolut siirtyvät lepotilaan miettimään, että mitähän tänään tulis telkkarista. Mutta itsesuojeluvaiston turvin suusta kuuluu automaattisesti "joo".No siis että olin syönyt mutten ihan just silläpunasellaminnuutillaniinettä!Niin että kässääksä häh mitä täh?
Kyll kyll
ainii, ei tuo näe mun viestejä.
ainii, ei tuo näe mun viestejä.
Sitä on liikkeellä
Ainii, ei tuo näe mun viestejä.
No nyt on Asiankannattaja päällä ja päätön alla.
One on one, kuinka suloista.
Mulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, he itse asettelivat at itsensä noin.Huono asetelma, molemmat ovat top-henkisiä homoscenressä mun mielestä
Mulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, he itse asettelivat at itsensä noin.
Sitä on liikkeellä
Ainii, ei nuo näe mun viestejä.
...sullon havaittavissa valikoivaa ärrävikaa...