The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä osaan sen taidon. Joskus työpaikalla syödessä sanonut jotakin ei kivaa. :unsure:
Vanhin poika alkoi kerran ekaluokan aikaan miettimään ruokapöydässä montako kihomatoa mahtuu ruokalusikkaan kerralla...yritin siinä samalla nieleskellä riisejä suustani alas, mutta kaikki tuli ylös kun poika sai oivalluksen ja totes silmät kirkkaana ''Kyllä luulis että yhteen ruokalusikalliseen mahtuis ainakin tuhat kihomatoa, ajattele äiti siinä ne kuhisisivat onnellisina ja pulleina..'' :notworthy:
Jostain syystä mulla loppui ruokailut siihen ja tuli kiire vessaan ykäämään.:sick:
 
..tämmöstä väsäämistä kaiken muun oheisohjelmanumeroiden keskellä(y)

Keittiössä kyllä tuoksuu aika ihunalle, esikoinen on pyöriny tässä tsekkaamassa ja kyselemässä että mitä teen ja mitä laitan ja miks nuin teen jne. ...ihanaa kun on kiinnostunu ruuanlaitosta vaikkei nyt just laitakaan käpäliään likoon. Mutta tääkin tapa on hyvä:)
 
Uskaltaako etes kysyä mitä siellä tällä kertaa sattui ja tapahtui, eli suom. huom. miten sää niinku siellä tällä kertaa koheltelit?:barefoot:
Uskaltaa.
Ja eihän siihen nyt mitään kummosempaa maustetta tartte kuin vaan meikäläinen:notworthy:. Kato - kaikki tiet johtaa kauppaan*osoittaa viitoittaa*! Hemmetti, kohta on kuules semmoset urat teissä että ei kyllä muutkaan ihmiset mee minnekään muualle kuin kauppaan:cautious:...ja jää sinne.


Mie oon hypännä siellä nyt ainakin nelejä kertaa*ufopääkkönen*:notworthy:.
Ennää en ilkiä.
Olkoot siellä mitkä on.
Tarvihe mittään.
Hmpfh.
 
Uskaltaa.
Ja eihän siihen nyt mitään kummosempaa maustetta tartte kuin vaan meikäläinen:notworthy:. Kato - kaikki tiet johtaa kauppaan*osoittaa viitoittaa*! Hemmetti, kohta on kuules semmoset urat teissä että ei kyllä muutkaan ihmiset mee minnekään muualle kuin kauppaan:cautious:...ja jää sinne.


Mie oon hypännä siellä nyt ainakin nelejä kertaa*ufopääkkönen*:notworthy:.
Ennää en ilkiä.
Olkoot siellä mitkä on.
Tarvihe mittään.
Hmpfh.
Voi kun pääsis joskus todistamaan sun kauppareissuja!!:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Voi kun pääsis joskus todistamaan sun kauppareissuja!!:D:D
Varaudu sitten niskakipuun kun pyörität kuitenkin pöllöyksilleni pääkköstäs niin jotta jos ei kiinni olis niin kierrevauhdissa irtoais:cautious:...
Ja kieles pitää olla terävänä jotta napsahtaa paheksunta- napsahdus muitten marttojen kuorossa(y)...

..ja yhtään ei tartte tulla piipittämään sitten siitä jos on vattalihaksisto heikossa hapessa ja ottaa poskiin pahasti:cautious:...syytön mä siihenkin oon...




...jos kenties nauratuttaa:notworthy:



Luojankiitos toi ei oo mikään prismankassa24/7!!!*ufopääkkönen*!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä