Minä menetän ruokahalun tosi helposti, varsinkin jos syön riisiä tai nuudeleita ja joku alkaa puhua madoista ja toukistaHyvä että mä en menetä ruokahalua helposti. Syön nyt.
Ja mielikuvitus laukkasi taas.
Ei se naurun asia ole. Minkäs sille voi.Minä menetän ruokahalun tosi helposti, varsinkin jos syön riisiä tai nuudeleita ja joku alkaa puhua madoista ja toukista
Ei niin, se on puklun paikka eikä naurunEi se naurun asia ole. Minkäs sille voi.
Välillä sulla on aika päättömät jutut.
JaahasEi niin, se on puklun paikka eikä naurun
nuudelit ja lapamadot.Minä menetän ruokahalun tosi helposti, varsinkin jos syön riisiä tai nuudeleita ja joku alkaa puhua madoista ja toukista
Ootahan vuan kuule...nii emmä tiiä mitä sä ootat kun et kumminkaan menetä ruokahalujas millään *arvelee*nuudelit ja lapamadot.
Mä osaan sen taidon. Joskus työpaikalla syödessä sanonut jotakin ei kivaa.Ootahan vuan kuule...nii emmä tiiä mitä sä ootat kun et kumminkaan menetä ruokahalujas millään *arvelee*
Vanhin poika alkoi kerran ekaluokan aikaan miettimään ruokapöydässä montako kihomatoa mahtuu ruokalusikkaan kerralla...yritin siinä samalla nieleskellä riisejä suustani alas, mutta kaikki tuli ylös kun poika sai oivalluksen ja totes silmät kirkkaana ''Kyllä luulis että yhteen ruokalusikalliseen mahtuis ainakin tuhat kihomatoa, ajattele äiti siinä ne kuhisisivat onnellisina ja pulleina..''Mä osaan sen taidon. Joskus työpaikalla syödessä sanonut jotakin ei kivaa.
Uskaltaako etes kysyä mitä siellä tällä kertaa sattui ja tapahtui, eli suom. huom. miten sää niinku siellä tällä kertaa koheltelit?Kaupat on sitten ihan typeräntyhmiä paikkoja...
E mee ennää ikinä*puhisee*
...tämän vuoden puolella, ehkä
Uskaltaa.Uskaltaako etes kysyä mitä siellä tällä kertaa sattui ja tapahtui, eli suom. huom. miten sää niinku siellä tällä kertaa koheltelit?
Voi kun pääsis joskus todistamaan sun kauppareissuja!!Uskaltaa.
Ja eihän siihen nyt mitään kummosempaa maustetta tartte kuin vaan meikäläinen. Kato - kaikki tiet johtaa kauppaan*osoittaa viitoittaa*! Hemmetti, kohta on kuules semmoset urat teissä että ei kyllä muutkaan ihmiset mee minnekään muualle kuin kauppaan...ja jää sinne.
Mie oon hypännä siellä nyt ainakin nelejä kertaa*ufopääkkönen*.
Ennää en ilkiä.
Olkoot siellä mitkä on.
Tarvihe mittään.
Hmpfh.
Mennään katin nurkille kytikselle.Voi kun pääsis joskus todistamaan sun kauppareissuja!!
Varaudu sitten niskakipuun kun pyörität kuitenkin pöllöyksilleni pääkköstäs niin jotta jos ei kiinni olis niin kierrevauhdissa irtoais...Voi kun pääsis joskus todistamaan sun kauppareissuja!!
Täällä tuli jotain rännänsekaista...tuliskin lunta ja pakkasta!Lunta
älä nyt kiittele, vois olla prismassa käyminen paljon hauskempaa jos olisit siellä töissä.Luojankiitos toi ei oo mikään prismankassa24/7!!!*ufopääkkönen*!!!
Oliski pakkasta niin ei sulaisi taas.Täällä tuli jotain rännänsekaista...tuliskin lunta ja pakkasta!