Kukaan ei varmaan lue mun nimee...

se on Figary, jos kiinnlstaa. Ja mun otsikko on aiheellinen, täs pari syytä miks siinä lukee:OMG?!?
A) En ole ikinä itse ollut vatsa/ripuli taudissa, pahin mikä on ollu, on joku 37.04 kuume...
B)Ihmettelen suuresti tuota omaani ylempänä kirjoitetussa kommentissa kiroilua, ei tarvii kovistella.
C)On sairasta että joku on esim. Pois töistä kun mahaa vääntää. Menkat? Ihan normii....
Niin, siis asiaan. En liiku PLAZA:aiheilla paljon. Olen kirjoitellut muihin PLAZ

ihin juttuja, mutta en kummemmin. Jottei tästä tulisi metrin pitkä stoori, mun kannattaa siirtyy asiaan.
Kukaan ei voi jäädä pois mahan väänteistä. Voi olla laktoosi-intoleranssin oireita. Toki jos pierettää, kurlutta ns. Voi jäädä pois, mutta ei päivää sängyn pohjalla vietetä! Taikka tietokoneen ääressä. Pitää mennä keittiöön, ja otaa pirtelökone esiin. Jotain laktoositonta, kuten esimerkiksi maito (laktoositon) ja jugurtti (mauton, laktoositon) ja sinne vaan! Lisää ruokalusikallinen vettä, ja sekoita! Toimi kaveriin, jolla oli vatsatauti. Sitten, toinen vaihtoehto: ota vissyvettä ja lisää puol ruokalusikallista suolaa, ja puol ruokalusikallista sokeria. Sen jälkeen sekoita tehosekoittimella, ja maista. Herkkua. Toimii kuulemma aina. No nyt Figary jatkaa matkaa, ja neuvoo muita ongelmissaan, ZAU!