@Fritang mun ystävistä/tutuista kolme saa tässä ihan lähiaikoina/alkuvuodesta lapsen.. en kellekään heistä ole kertonut että yritetään lasta tai että vasta saatiin km.. yritä siinä sitten suhtautua näihin ympärillä oleviin vauvajuttuihin.. no kyllä tämä ajan kanssa helpottaa ja uus yritys vain päälle
@haavelapsi voimia teille
tutun kuuloinen on sinun kertomasi juttu. Meillä km alkoi pari päivää aikaisemmin kuin sinulta ja oltiin viikolla 6+4.. olin tehnyt vahvan plussan jo marraskuun 23 pv, pari päivää ennen kuin menkat olis pitänyt alkaa. Ehdin tietää raskaudestani useamman viikon siis..
joulu meni vähän niin ja näin mut uutta yritystä kohti on asennoiduttu ja vähän jo aloiteltukin..
Omaa napaa: aamulla tein r-testin (normivahvuisen) ja se oli nega. Tänään kävin vielä verikokeessa ja ensiviikolla on lääkäri ja ultrataan kohtu, et se on tullu tyhjäks. Samalla saan tietää joko hcg on normi, viimeviikolla oli vielä 45. Vuoto mulla kesti n viikon ja sen jälkeen kyllä on joulun aikaan vähän huolimattomasti peittoa heiluteltu eikä ehkäisyä ole ollut (viini, mikä ihanaa tekosyy), eikä siis tietoa joko paikat on puhtaat ja peittojen heiluttelu turvallista.. tuleekohan meille noottia tästä