The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii. Asiasta ihan kukkaruukkuun.

Hääsoitto muuten on kamalista kamalin kamalista mitä olen koskaan tehnyt. Enkä edes ottanut sadastakaan kerrasta opikseni!
Pahimmassa tapauksessa siinä olet vain sinä, haittari ja täysin outo biisi jonka pitää tulla kuin levyltä, niin ja nuoripari joka saa kompuroida ja olla osaamatta. Se on heidän juhlansa.
Soittajalla taas ei o pienintäkään varaa möhliä ainutkertaista päivää. Niinku, et "otetaan uusiksi ens viikolla"?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Tekis mieli vaan mennä nukkumaan:unsure:
Tää on kommentti josta tinkuliini ei tykkää yhtään.

Maailma on täynnä kelpo miehiä jotka käyttävät aikaa, rahaa ja vaivaa ääliömäisissäkin nurkissa löytääkseen sen oman pikku tinkuliinin!
Niin minäkin tein. Enkä kadu yhtään.
Vaimokullan tavatessa minä olin ihan raakile. Ei mitään valmiuksia aviomieheksi tai isäksi mutta niin vaan kävi.
Vaimolta tosin meni neljännesvuosisata, neljä lasta, omakotitalo ja muutama farkkuvolvo hoksata se, että mulla ei ole aikomustakaan kasvaa aikuiseksi.

Jos totuus täytyy tunnustaa niin pimpan perässähän minä silloin ravintolaan menin. Kuten useina iltoina sitä ennenkin.
Universumin rakkausvastaava vaan heitti tielleni jotain ihan muuta kuin pelkän söpön takapuolen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä