The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ex musta
Jopas on palsta kuihtunut kasaan pahemman kerran. alle vuodessa asiat ovat muuttunet siihen pisteeseen että kirjautuneita on enää noin kymmenkunta joista onneksi suurin osa on asiallisia.
Suurimmassa osassa ketjuja kirjautumattomat harmaat haukkuvat toisiaan ja kirjautuneita. Ilmeisesti moderointia ei ole enää ollenkaan koska kukaan ei välitä säännöistä, vai onko säännöt "korjattu" niin että kaikkia saa haukkua ilnan seuraamuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Softy
Hyvä. Jos valvot vielä tänäkin yönä yli keskiyön, niin mä tulen ja tuudittelen sut uneen ihan omakätisesti. Ei enää mitään puoli neljän valvomisia!
Ei kun mä herään öisin 1-2h välein. Joskus en saa unta heti uudestaan. Mulla on unihäiriö. Nyt lomalla voin valvoa miten vaan. Eli heräsin yöllä n.2.00 ja en jatkanut heti unta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Softy
Ei keskellä yötä pidä kirkkaita näyttölaitteita käyttää, vaan silloin juodaan kuumaa kamomillateetä ja luetaan rauhoittavaa kirjaa tai kuunnellaan Mikko Kuustosen musiikkia, jotta nukkumatti tulee pian takaisin.
Mulla on kirkkaus minimissä. Ja yövalo puhelimessa. Iltaisin nukkumaan ruvetessa pelaan vähän aikaa. Sitten lopetan kun uni tulee.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sinä olet minulle erittäin tärkeä ja hyvin rakas.

Jos jonain päivänä kohtelen koiraa huonommin kuin sinua niin se kertoo paljon minusta.
Ei minua kukaan huonosti kohtele. Aika ajoin tulee vaan niitä hetkiä että toivoo ukkokullan olevan pidempäänkin reissussa ja lasten unohtavan ajoreitin pitsilään. Syksyn mittaan on joutunut olemaan ihan liian sosiaalinen, nyt riittäisi hetkeksi ihan oma seura
 
Päivää kettinkiin.

Tiesittekö, että autoradio on ihan kätevä keksintö jolla saa rengasmelun peitettyä ja vaikka uutisia pitkien, tylsien kilometrien keskelle. Niinku auton sisäpuolelle.

Mainostenjakaja tota ei tiedä vaan hänen mielestään hänen autoradionsa jumputus pitää kuulua minun nukkumaluukkuni sisäpuolelle!

Tää on asia josta tullaan vielä neuvottelemaan. Jos on tarkoitus herättää koko kortteli niin mä voin järjestää paikalle kymmenen kilovatin bändikamat niin ei tartte tommoisella autoradion kaltaisella lelulla pelleillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Huomenia!

Tai päivä se vissiin jo vaikkei siltä näytäkään. Ihan pimeää!

siisä virittelin jokaisen ikkunan eteen/päälle/pieleen kasvilamppuja. Kesä ja valo tulkoot! (ja nyt se joku harmaa hermostuu kun komentelen jo vuodenaikojakin)
 
Koskee ja selkään myös. Epäilen että on murtuma myös selässä. Mutta selkää ei kuvattu. En saanut mitään kipulääkettä päivystyksessä. :cautious:
Tossa on jotain kummallista.
Jos liukastuu sillai, että luita murtuu niin ei kait ny jokaista luuta tartte erikseen käydä kuvauttamassa?

Tossa just jouduin käymään hammaslääkäripäivystyksessä Hartmanissa. Kyl siinä koko turpavärkki kuvattiin kerralla vaikka akuutisti kyseessä olikin vain yksi hammas.
Puudutusaineissa ei säästelty ja kourallinen antibiootteja löytyi päivystyspakkauksena. Kipulääkkeitäkin olis saanu mutta mihinkäs niitä tarttee kun puudutusaineissa ei säästellä?
Arvosanalla 4-10 toi oli 12
Että ihan julkinen kiitos Hartmanin hammaspolin henkilökunnalle.
Ja toi on minulta paljon sanottu koska olen ollut siinä ennakkoluulossa, että hammaslääkärin hommaan hakeutuu vain sadisti joka toivoo asiakkaakseen masokisteja.
Toi ennakkoluulo kumoutui kertalaakista ja pahimmat hammaslääkäripelkoni jäivät tuolle istuimelle.

Mutta jos mä liukastuisin ja murtaisin luitani eikä lääkäri saa kerralla selville montako luuta on murtunut ja mistä niin mä kysyisin, että oletko sä ihan oikea lääkäri?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Tossa on jotain kummallista.
Jos liukastuu sillai, että luita murtuu niin ei kait ny jokaista luuta tartte erikseen käydä kuvauttamassa?

Tossa just jouduin käymään hammaslääkäripäivystyksessä Hartmanissa. Kyl siinä koko turpavärkki kuvattiin kerralla vaikka akuutisti kyseessä olikin vain yksi hammas.
Puudutusaineissa ei säästelty ja kourallinen antibiootteja löytyi päivystyspakkauksena. Kipulääkkeitäkin olis saanu mutta mihinkäs niitä tarttee kun puudutusaineissa ei säästellä?
Arvosanalla 4-10 toi oli 12
Että ihan julkinen kiitos Hartmanin hammaspolin henkilökunnalle.
Ja toi on minulta paljon sanottu koska olen ollut siinä ennakkoluulossa, että hammaslääkärin hommaan hakeutuu vain sadisti joka toivoo asiakkaakseen masokisteja.
Toi ennakkoluulo kumoutui kertalaakista ja pahimmat hammaslääkäripelkoni jäivät tuolle istuimelle.

Mutta jos mä liukastuisin ja murtaisin luitani eikä lääkäri saa kerralla selville montako luuta on murtunut ja mistä niin mä kysyisin, että oletko sä ihan oikea lääkäri?
Täällä julkinen on perseestä. Se oliki nuori erikoistuva lääkäri. Keuhkot kuvattiin.
 
vierailija
Oikeasti et tunne mitään alaa koska elämäsi perusasiat ovat googlesta löytyneitä tekotieteellisiä julkaisuja.
Siinä olet oikeassa, että google toimii niin, mut en käytä sitä useinkaan:)
Omiin kokemuksiin luotan paljon enemmän. Aina. Tiedän, ettei google löydä esimerkiksi soija-allergiaa kaksplussalta - sen verran täytyy kokeilla, mut omaan muistiin alan luottaa aina enemmän, sillä se muistaa usein jopa kirjoitusvirheet:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä