vierailija
Kyllä lähti se yksi ketju äkkiä kun siellä sanottiin suoraan ketä on haukuttu ja kenen toimesta.
Eniten perseestä ollut lääkärikäyntini oli se kun aivan helvetillisessä migreenissä soitin terkkariin ja sieltä sanottiin, että tänään lääkäriaikoja ei saa mutta tuu jonottamaan.Täällä julkinen on perseestä. Se oliki nuori erikoistuva lääkäri. Keuhkot kuvattiin.
Hyvä että poistettiin.Kyllä lähti se yksi ketju äkkiä kun siellä sanottiin suoraan ketä on haukuttu ja kenen toimesta.
Lähepä sinäkin ihan yhtä nopeasti äläkä jää jälkihämmentelemään vaikka kuinka mieles tekis.Kyllä lähti se yksi ketju äkkiä kun siellä sanottiin suoraan ketä on haukuttu ja kenen toimesta.
Täällä terkkarin päivystyksessä ei pääse lekurille. Lekuri käy hoitajan huoneessa jos on tarve hoitajan mielestä. Tai hoitaja käy lekurin huoneessa kysymässä mielipidettä.Eniten perseestä ollut lääkärikäyntini oli se kun aivan helvetillisessä migreenissä soitin terkkariin ja sieltä sanottiin, että tänään lääkäriaikoja ei saa mutta tuu jonottamaan.
Helpommin sanottu kuin tehty kun oli suuria vaikeuksia pysyä tajuissaan.
Neljän tunnin jonotuksen päätteeksi sit järjestyi sairaanhoitajan vastaanotto joka elämään kyllästyneellä äänellä kysyi multa, että "montako päivää sairista sä tarvitset?"
No en kiitos ensimmäistäkään koska voin huidella omalla ilmoituksellani vaikka viikon viinan, naisten tai turhuuksien perässä. Nyt kaipaisin troppia joka tappaa joko minut tai tämän kivun.
Johon robottiääni vastasi, että "varataanko sinulle lääkäriaika kolmen viikon päähän?"
Täydellinen nollasuoritus.
Tosin myöhemmin päivällä mulle paljastui, että samana päivänä Kimmo Kinnunen kiskaisi keihäässä MM-kultaa joten sairasloman hakijoita oli sinä aamuna poikkeuksellisen paljon.
Aina yhtä mieltä piristävää lukea näitä ''Minäpä-tiedän-jotain-mutta-enpäs-kerro-mitä-tihitihi'' juttuja...Kyllä lähti se yksi ketju äkkiä kun siellä sanottiin suoraan ketä on haukuttu ja kenen toimesta.
No ootko sinä ruma kun rullatuoli vai valehteliko se ex-musta?Aina yhtä mieltä piristävää lukea näitä ''Minäpä-tiedän-jotain-mutta-enpäs-kerro-mitä-tihitihi'' juttuja...
Näin kyllä mitä siellä sanottiin ja että kenestä vihjailtiin...en aio menettää yöuniani sen takia silti.
No pakkohan sen on olla totta kun hän on ottanut asioikseen sitä ilosanomaa muillekin jakaa, eikö?No ootko sinä ruma kun rullatuoli vai valehteliko se ex-musta?
Ei ole.No ootko sinä ruma kun rullatuoli vai valehteliko se ex-musta?
Porkkanat ja lihat kypsyy nopeammin, jos ne paloittelee.Karjalampaisti uunissa.
Ehkäpä maailman helpoin ruoka tehdä mutta valmistumista saa odottaa.
Kun se on nyt uunissa niin ajattelin yhdeksältä syödä.
Kiitos tästä uraauurtavasta tiedosta.Porkkanat ja lihat kypsyy nopeammin, jos ne paloittelee.
No mut eiks siinä mene 2-3h?Kiitos tästä uraauurtavasta tiedosta.
Kuinkas sipulit?
Nyt kuulostaa kunnon ruualta.Karjalampaisti uunissa.
Ehkäpä maailman helpoin ruoka tehdä mutta valmistumista saa odottaa.
Kun se on nyt uunissa niin ajattelin yhdeksältä syödä.
Sipulit, vapaa valinta.Kiitos tästä uraauurtavasta tiedosta.
Kuinkas sipulit?
Kyllähän lihan saa kypsäksi parissa minuutissa ja porkkanoita voi syödä raakanakin.No mut eiks siinä mene 2-3h?
Mun mielestä saa hyvää parissakin tunnissa.Kyllähän lihan saa kypsäksi parissa minuutissa ja porkkanoita voi syödä raakanakin.
Ajattelin kumminkin hauduttaa kunnolla, että kyseessä olis edes nimellisesti karjalanpaisti.
Kaunis Elena.Huijausta Elena, sinun piti olla ruma kuin rullatuoli.
Kuvan perusteella joka löytyi aijaan linkistä olet oikeassa. Linkki vaan poistui melkein heti.Kaunis Elena.
Mä olen nähny kaikenlaista.Mun mielestä saa hyvää parissakin tunnissa.
Jep niin teki.Kuvan perusteella joka löytyi aijaan linkistä olet oikeassa. Linkki vaan poistui melkein heti.