The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Menin suklaarasian kanssa sänkyyn. :ninja:
Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut

T: niksipirkkalainen..

Mä syön sallaattia, joukossa on: 2ta erilaista vihersallaattia, tommaattia, kurkkuva, suolakurkkuva, auringonkukansiemenijä, pikku luraus oliiviöljyä kastikkeena...:coffee::coffee:
 
Softy
Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut

T: niksipirkkalainen..

Mä syön sallaattia, joukossa on: 2ta erilaista vihersallaattia, tommaattia, kurkkuva, suolakurkkuva, auringonkukansiemenijä, pikku luraus oliiviöljyä kastikkeena...:coffee::coffee:
Suklaan väärinkäyttöä. :eek::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut. Minä tein eilen,oli ahh ihanaa !

T: niksipirkkalainen..

Mä syön sallaattia, joukossa on: 2ta erilaista vihersallaattia, tommaattia, kurkkuva, suolakurkkuva, auringonkukansiemenijä, pikku luraus oliiviöljyä kastikkeena...:coffee::coffee:
No kullakin tavansa nauttia suklaata :rolleyes::whistle:
Salaatti kuulostaa hyvältä.
Mie söin miehen tekemää pastalaatikkoa. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut

T: niksipirkkalainen..

Mä syön sallaattia, joukossa on: 2ta erilaista vihersallaattia, tommaattia, kurkkuva, suolakurkkuva, auringonkukansiemenijä, pikku luraus oliiviöljyä kastikkeena...:coffee::coffee:
niin ja herttileijaa, ohan tässä kahta eriväristä paprikaakin joukossa.:coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä