Sinne ei saa kusta muut ku mun tyttöystävä, mutta se ei suostu siihen, vielä
Voin tulla kusemaan sun suuhun
Voin tulla kusemaan sun suuhun
No sekin vielä, kauheetaNii tai miten vauva ees mahtuu syntyy pimpistä?
Tottakai, esikoisen synnytykseen meni 6 tuntia, mutta kuka jaksaa veivata kuutta tuntia makkaralla...Ihanko totta! Siitä voi päätellä millasiin suorituksiin pimppi pystyy ja miksi.
Etsivätkö poliisit vielä ”tyttöystävääsi”, vai onko etsinnät jo lopetettu tuloksettomina?Sinne ei saa kusta muut ku mun tyttöystävä, mutta se ei suostu siihen, vielä
Etsivätkö poliisit vielä ”tyttöystävääsi”, vai onko etsinnät jo lopetettu tuloksettomina?
Tottaki tyttöystävä tallessa on, Rättis vaan pitää neitoa piilossa etteivät isä ja äiti järkyty.Etsivätkö poliisit vielä ”tyttöystävääsi”, vai onko etsinnät jo lopetettu tuloksettomina?
Menin suklaarasian kanssa sänkyyn.
Lepuutan selkää ja kylkeä. Samalla syön muutaman namin.
Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksutMenin suklaarasian kanssa sänkyyn.
HyväLepuutan selkää ja kylkeä. Samalla syön muutaman namin.
Suklaan väärinkäyttöä.Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut
T: niksipirkkalainen..
Mä syön sallaattia, joukossa on: 2ta erilaista vihersallaattia, tommaattia, kurkkuva, suolakurkkuva, auringonkukansiemenijä, pikku luraus oliiviöljyä kastikkeena...
No kullakin tavansa nauttia suklaataLevitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut. Minä tein eilen,oli ahh ihanaa !
Mä syön sallaattia, joukossa on: 2ta erilaista vihersallaattia, tommaattia, kurkkuva, suolakurkkuva, auringonkukansiemenijä, pikku luraus oliiviöljyä kastikkeena...
niin ja herttileijaa, ohan tässä kahta eriväristä paprikaakin joukossa.Levitä ne siihen lakanalle ja pyörit sitte niitten päällä...saat iholle kivan suklaakuorrutuksen ja jouluiset tuoksut
Niin onSuklaan väärinkäyttöä.
Huhuu,Huhuu, olen grillillä
Tuo mulle hamppari ateria.Huhuu, olen grillillä
Lakanapyykkiähän tommoisesta tulee.Suklaan väärinkäyttöä.
NiinpäLakanapyykkiähän tommoisesta tulee.
Niin tietty tulee sänkypyöriskelyistä yleensäkin.
Ota kuva siitä grillistä niin nähdään mikä lautakioski se on.Huhuu, olen grillillä
Onneksi pesukoneet on keksitty!Niinpä
JuuhOnneksi pesukoneet on keksitty!