vierailija
Nostin oikeastaan noille muille, kun on aika tuore asia täällä. Mutta onko lanoliinille allergisia, tietäisi varoa niitä valmisteita, missä sitä on.Minäkö? Luin ja muistaakseni vastasin.
Nostin oikeastaan noille muille, kun on aika tuore asia täällä. Mutta onko lanoliinille allergisia, tietäisi varoa niitä valmisteita, missä sitä on.Minäkö? Luin ja muistaakseni vastasin.
OkNostin oikeastaan noille muille, kun on aika tuore asia täällä. Mutta onko lanoliinille allergisia, tietäisi varoa niitä valmisteita, missä sitä on.
http://jukuri.luke.fi/handle/10024/473712Paula The Myrkkyperuna. Ota siitä nimimerkki itsellesi. Väitit perunaa myrkylliseksi ilman vihreyttä, mite se asia nyt noin kääntyi?
--- Vaikket taaskaan tajunnut.
Tiesitkö että sinun tyhmyys ei ole synti mutta helevetinmoinen häpeä?Se on mukulakasvi, kerää maasta kaikki, mitä siinä on aiemmin ollut. Glyfosaattipeltoon jos laittaa potut, varmasti sitä niihin jää. MUTTA kun et voi tietää, miten ne on kasvatettu, jos et itse niitä kasvata. On olemassa myös sellaisia lajikkeita, missä on luontaisia glykoalkaloideja niin paljon, ettei niitä kannata ihmisen syödä. Rosamundassa on vähiten, luki eviran lehdessä ja saattaa olla siellä linkin takana myös. Tavallisessa perunassa on myös homeentorjunta-ainejäämiä sekä varsinkin ne rutontorjunta-ainejäämät, mitä käytetään yleisesti. Luomussa niitä ei ole, mutta kun niistä tehdään perunakuitua, on myrkkyannos varmasti melkoinen - sitäkö tarkoitit? Perunakuitua on mm. siinä pastalaisten ihmepötkössä, HK blöö.
En ole ikinä kuullut enkä häpeä mitään. Taidat keskustella nyt erin henkilön kanssa?Tiesitkö että sinun tyhmyys ei ole synti mutta helevetinmoinen häpeä?
--- Tämän tiesitkin ja olet varmasti jo jostain lukenutkin.
Mistä tiedät? Kävikö niin että lähti kun ei saanut miestä itselleen, ei edes huomiota yhdeltä?Ei ole.
Tiesitkö että sinun tyhmyys ei ole synti mutta helevetinmoinen häpeä?
--- Tämän tiesitkin ja olet varmasti jo jostain lukenutkin.
Kyllä sinun pitäisi hävetä käytöstapojen puutetta ja typeryyttäsi?En ole ikinä kuullut enkä häpeä mitään. Taidat keskustella nyt erin henkilön kanssa?
Satun tietämään. Hän ei ole etsimässä miestä eikä huomiota.Mistä tiedät? Kävikö niin että lähti kun ei saanut miestä itselleen, ei edes huomiota yhdeltä?
Sinun jakamaton huomio ei ilmeiseti riittänyt?Mistä tiedät? Kävikö niin että lähti kun ei saanut miestä itselleen, ei edes huomiota yhdeltä?
Minun jakamaton huomio ei riittänyt? Kenen huomiota Elena vielä kaipasi lisää, sinun?Sinun jakamaton huomio ei ilmeiseti riittänyt?
--- Luitko jo linkit perunan myrkyllisyydestä?
Minun? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän Elenan kanssa, Sinulla kuitenkin näkyy olevan jatkuva huoli hänen voinnistaan. Vai mustasukkaisuuttako lienee?Minun jakamaton huomio ei riittänyt? Kenen huomiota Elena vielä kaipasi lisää, sinun?
Minun? Minulla ei ole mitään tekemistä tämän Elenan kanssa, Sinulla kuitenkin näkyy olevan jatkuva huoli hänen voinnistaan. Vai mustasukkaisuuttako lienee?
Ettet vaan tarjonnut Elenalle lähes ammattitason pillun nuolemista niinkuin meille monille muillekkin. Häpeä jos osaat.
Nyt vasta ymmärrän, mikä sinua haittaa:Kyllä sinun pitäisi hävetä käytöstapojen puutetta ja typeryyttäsi?
--- Mutta ethän sinä tuotakaan ymmärrä.
Nythän sä vasta hokasit. Tosiaankin.Nyt vasta ymmärrän, mikä sinua haittaa:
http://www.glu.fi/tuotteet/gluteeniton/Semper+Pofiber+perunakuitujauhe+125+g/117/#
Hintaa ei tuolla ollut, mutta onpa saatu kehiteltyä perunankuorista melkoinen business
Täytyisi mittauttaa fluatsinamin/glyfosaatin/solaniinin ym pitoisuus noista, mutta kerran kun mittasivat antibioottimäärää, lopputulos oli, --kun lukema oli yli sallitun (varoaikaan nähden)--, syyttivät mittarin olevan liian tarkka
Perunakuitua on siinä HK:n Sinisessä lenkissä, mikä höyrytettynä saattaa olla hyvinkin vaarallista, on todettu moneen kertaan, mut minkä tuolle businekselle kukaan voi? Uusi tuote, mut en koskaan ostaisi mitään Novartiksen tuotetta - se kun on samaa firmaa kuin Syngenta. Onko Semer samaa, en viitsi etsiä, mutta ainoastaan luomua valvotaan - muita ei, olen omakohtaisesti kokenut. Siksi valitsen aina luomuporkkanan, luomuomenan tms, jos jotakin ostan. Maissia ja soijaa en koskaan missään muodossa.Nythän sä vasta hokasit. Tosiaankin.
---Olet ulkona kuin lumiukko.
Syötkö perunankuoria? Maksat siis niistä, kun ostat sellaista tuotetta, missä on perunakuitua! Kerro isällekin, ettei enää ikinä tuhlaa rahoja semmoseen. Se perunarutto muuten pysyy poissa, kun perunat istutetaan 60 cm välein ja joka vuosi perunamaa tehdään eri paikkaan. Viljelykierto kannattaa opetella - siinä on ideaa. Perunarutto taas on sieni, jota ei sieniallergiset siedä ollenkaan - eikä siksikään voi ikinä syödä minkäänlaisia perunankuoria, eikä siis perunakuituakaan! Voihan niissä olla ruton i t i ö i t ä. Mut tähän on tultu: itse täytyisi tehdä makkaratkin - ja tekeehän monikin
Syön kuoretkin. Yleensä en tee ruokaa perunoista. Teen tosi harvoin. Töissä perunat ovat kuorittuja.Syötkö perunankuoria? Maksat siis niistä, kun ostat sellaista tuotetta, missä on perunakuitua! Kerro isällekin, ettei enää ikinä tuhlaa rahoja semmoseen. Se perunarutto muuten pysyy poissa, kun perunat istutetaan 60 cm välein ja joka vuosi perunamaa tehdään eri paikkaan. Viljelykierto kannattaa opetella - siinä on ideaa. Perunarutto taas on sieni, jota ei sieniallergiset siedä ollenkaan - eikä siksikään voi ikinä syödä minkäänlaisia perunankuoria, eikä siis perunakuituakaan! Voihan niissä olla ruton i t i ö i t ä. Mut tähän on tultu: itse täytyisi tehdä makkaratkin - ja tekeehän monikin