Softy
Tuletko paistamaan kinkun mulle?olisipa minullakin.
Pitää kävästä kaupasa katsomassa olisiko siellä alennuskinnuja jo
Tuletko paistamaan kinkun mulle?olisipa minullakin.
Pitää kävästä kaupasa katsomassa olisiko siellä alennuskinnuja jo
"Laajasalosta tuli kyllä tohtori, mutta toisin kuin alun perin oli ollut tarkoitus, väitöskirja valmistui kasvatustieteelliseen tiedekuntaan. Se käsitteli lukion oppikirjojen seksuaalisuuteen liittyviä sisältöjä. Laajasalo sai uuteen tutkimukseensa Kulttuurirahaston 80 000 markan apurahan, nykyrahassa noin 17 000 euroa.Olen saanut aivoni sekoamaan nakki ja makkarahöyryillä, siksi olenkin nykyään niitä höyrylläkäyviä ihmisiä. Yleensä minunlaiset ovat jonkinlaisten mielenterveyspalvelujen piirissä. Olen vältellyt lääkäreitä ainakin 25 vuotta ja sillä selvinny laitokseen joutumiselta.
Hänellä on unihäiriöitä. Mullakin on mutta lomalla se ei haittaa.Ainakin Asiankannattaja on ollut monena yönä. Jopa silloin kun joku floodasi niitä postauksia 8 sivua täyteen tunnin aikana.
Pyydä tuomaan vaikkapa fosfaatiton lehtipihvi, valmistuu nopeastiIsä ei polta ja on 20v. majuria vanhempi. Mun vanhemmat syövät yleensä muuta kuin makkaraa.
Lomalla siirtyy sairaspäivien takia loma... vai milloin se sun loma alkoi?Hänellä on unihäiriöitä. Mullakin on mutta lomalla se ei haittaa.
Lisään oppikirjasta tekstiä. Tuo Marniemen teksti oli yliopiston approbaturiin vaadittavaa tietoa.Mutta vääränlainen makkara tekee sen, kun se h ö y r y s t y y.
Samasta syystä (pakollinen aromisuola HAISEE mm.) moni on elääkeellä, jos ei ole ravintolassa työtä pystynyt niiden höyryjen vuoksi tekemään.
Niin tekee. Nämä 3 arkipäivää ovat lomapäiviä.Lomalla siirtyy sairaspäivien takia loma... vai milloin se sun loma alkoi?
En viitsi pyytää mitään kalliimpaa. Vanhemmilla on pieni eläke ja on velkoja.Pyydä tuomaan vaikkapa fosfaatiton lehtipihvi, valmistuu nopeasti
Mitä sitte jos tulee?---ja kohta paikalle saapuu yllättäen Asiankannattaja
No onhan sulla nyt se kipulääkitys, ei tule migreenioireitakaanEn viitsi pyytää mitään kalliimpaa. Vanhemmilla on pieni eläke ja on velkoja.
Musta alkaa tuntua siltä, et sulla alkaa vaihtoehdot olemaan tuossa... Miksi muuten sun vanhemmat ei vois tulla paistamaan sun kinkkua?Syytinki saattoi olla sulle tietämätön asia, mut tässä siitä. En olisi itsekään tiennyt, jos en olisi sattunut tutustumaan sellaiseen perheeseen, mut siitä on monta vuosikymmentä, en tiedä, miten toimii muilla nykyään.
Softy, luitko?Lisään oppikirjasta tekstiä. Tuo Marniemen teksti oli yliopiston approbaturiin vaadittavaa tietoa.
"- KEUHKOT:
Keuhkojen pinta-ala on suuri (70 neliötä), ja vieraalla aineella on keuhkoissa paljon ohuempi kerros läpäistävänään kuin ihossa. Täten keuhkot ovat vieraille aineille huomattavan helppo tie elimistöön. Aineen rasvaliukoisuus edistää imeytymistä myös keuhkoissa. Yhä useammin vieraat aineet joutuvat elimistöön keuhkojen kautta. Tämä johtuu lisääntyneestä aerosolien käytöstä ja ilman saastumisesta. Keuhkoistaimeytyneellä vieraalla aineella on verenkierron kautta suoraan yhteys kaikkialle elimistöön."
Kuuluiko se kuorsaus silloinkin? Kuinka suurelle porukalle ne äänet kuuluu? Kuvat tietysti on ympäriinsä maailmalla, mutta liveäänet---!Kuka nukkuu vielä pers homeessa?
Ei tule mutta ei ole nyt menkkojakaan. Mulla on erikseen migreenilääke.No onhan sulla nyt se kipulääkitys, ei tule migreenioireitakaan
En viitsi vaivata. Paistan sen kun kykenen siihen.Musta alkaa tuntua siltä, et sulla alkaa vaihtoehdot olemaan tuossa... Miksi muuten sun vanhemmat ei vois tulla paistamaan sun kinkkua?
Todella sairas ihminen tämä linkittelijä asiaan liittymättömien viestiensä perusteella, henkinen tila on jo siinä pisteessä että vastailee jo itselleenkin.
Minkä niminen? En tunne niitä ollenkaan.Ei tule mutta ei ole nyt menkkojakaan. Mulla on erikseen migreenilääke.
MiranaxMinkä niminen? En tunne niitä ollenkaan.
"6.1 ApuaineetMiranax
En tiiä mutta tuo 550mg se on. En lue tuoteselosteita. Luen vain ohjeen ja mahdolliset haitat.http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/9/17615169.pdf
Tuo tais olla toinen? Mitä eroa niissä?
MUTTA sieltä täytyy ensimmäisenä lukea VASTA-AIHE-lista, sillä silloin et voi käyttää ollenkaan. Oma syy jos et ole sanonut niitä - kaikkihan ei lue missään edes lääkärillä.En tiiä mutta tuo 550mg se on. En lue tuoteselosteita. Luen vain ohjeen ja mahdolliset haitat.