The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Isä ei polta ja on 20v. majuria vanhempi. Mun vanhemmat syövät yleensä muuta kuin makkaraa.
Eikai majurikaan polta? Ne maggarahöyryt menee kehuhkoihin ja niissä on myrkyt. Kaikki menee hengitettynä tehokkaimmin. Muutenhan ei olis tupakkaakaan olemassa(y)
Syytinki saattoi olla sulle tietämätön asia, mut tässä siitä. En olisi itsekään tiennyt, jos en olisi sattunut tutustumaan sellaiseen perheeseen, mut siitä on monta vuosikymmentä, en tiedä, miten toimii muilla nykyään.
 
Softy
Eikai majurikaan polta? Ne maggarahöyryt menee kehuhkoihin ja niissä on myrkyt. Kaikki menee hengitettynä tehokkaimmin. Muutenhan ei olis tupakkaakaan olemassa(y)
Syytinki saattoi olla sulle tietämätön asia, mut tässä siitä. En olisi itsekään tiennyt, jos en olisi sattunut tutustumaan sellaiseen perheeseen, mut siitä on monta vuosikymmentä, en tiedä, miten toimii muilla nykyään.
Jos en väärin muista niin majuri on entinen tupakoitsija.
Makkara ei voi tuhota keuhkoja. Lopeta tuo.
 
vierailija
Jos en väärin muista niin majuri on entinen tupakoitsija.
Makkara ei voi tuhota keuhkoja.
Mutta vääränlainen makkara tekee sen, kun se h ö y r y s t y y.
Samasta syystä (pakollinen aromisuola HAISEE mm.) moni on elääkeellä, jos ei ole ravintolassa työtä pystynyt niiden höyryjen vuoksi tekemään. Keittiössä tuskin on tupakoitu pitkiin aikoihin? Moni on tietysti koulutettu KELA:n kustannuksella uudelleen. Kai sie tuon olet tiennyt?
 
alu@p
Olen saanut aivoni sekoamaan nakki ja makkarahöyryillä, siksi olenkin nykyään niitä höyrylläkäyviä ihmisiä. Yleensä minunlaiset ovat jonkinlaisten mielenterveyspalvelujen piirissä. Olen vältellyt lääkäreitä ainakin 25 vuotta ja sillä selvinny laitokseen joutumiselta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä