Enkös olekin aika hyvä teeskentelemään?Päivää. Aika hyvin teeskennelty.
Enkös olekin aika hyvä teeskentelemään?Päivää. Aika hyvin teeskennelty.
KylläEnkös olekin aika hyvä teeskentelemään?
Sinä jos kuka sen tietää, että oikeastihan mä olen seitsemän lapsen yyhoomutsi joka näyttelee eronnutta miestä.Kyllä
Minkälaista?Mä taidan tehdä porkkanapiirakkaa nyt.
Sinä jos kuka sen tietää, että oikeastihan mä olen seitsemän lapsen yyhoomutsi joka näyttelee eronnutta miestä.
Teatterikorkea, here I come.
On mulla mänboobsit. Tuheroa pittää hitto vie aina ettiä.
Mut missä on sun tissit ja tuhero?
EI VOI OLLA TOTTA!Alkoi tekee mieli makkaraa tuon Jethron ohjelman takia. Mut kaapissa on vain hk blöötä.
KYLLÄ VOI OLLA!EI VOI OLLA TOTTA!
Vahditko oikeasti kirjautuneiden viestit ja kellonajat? Varmaan raskasta olla kytiksessä läpi vuorokauden.Kysyit että olenko valvonut TAAS KOKO YÖN. En ole valvonut koko yötä. Sä liioittelet.
Olisit sanonut et tuosta tulee kipeeksi. Perunakuitu on tiivistettyä myrkkyä.KYLLÄ VOI OLLA!
Isä toi meille. En pyytänyt makkaraa. En pysty käymään kaupassa.
Täh? Mie ketään vahi täällä.Vahditko oikeasti kirjautuneiden viestit ja kellonajat? Varmaan raskasta olla kytiksessä läpi vuorokauden.
En tiennyt etukäteen että ostaa sitä. Huomasin sen jääkaapissa.Olisit sanonut et tuosta tulee kipeeksi. Perunakuitu on tiivistettyä myrkkyä.
Mut tiedät kai et sun isä voi pian olla samassa jamassa kuin majuri, joka ei juuri muuta ole syönytkään, kuin keitettyä makkaraa, aina HK-blöö.? Sitten olet sinä se, joka sitä hoitaa lopunikää? Vai alatko syytinkiin hänen kans, kun ei henki kulje?En tiennyt etukäteen että ostaa sitä. Huomasin sen jääkaapissa.
Isä ei polta ja on 20v. majuria vanhempi. Mun vanhemmat syövät yleensä muuta kuin makkaraa.Mut tiedät kai et sun isä voi pian olla samassa jamassa kuin majuri, joka ei juuri muuta ole syönytkään, kuin keitettyä makkaraa, aina HK-blöö.? Sitten olet sinä se, joka sitä hoitaa lopunikää? Vai alatko syytinkiin hänen kans, kun ei henki kulje?
Eikai majurikaan polta? Ne maggarahöyryt menee kehuhkoihin ja niissä on myrkyt. Kaikki menee hengitettynä tehokkaimmin. Muutenhan ei olis tupakkaakaan olemassaIsä ei polta ja on 20v. majuria vanhempi. Mun vanhemmat syövät yleensä muuta kuin makkaraa.
Jos en väärin muista niin majuri on entinen tupakoitsija.Eikai majurikaan polta? Ne maggarahöyryt menee kehuhkoihin ja niissä on myrkyt. Kaikki menee hengitettynä tehokkaimmin. Muutenhan ei olis tupakkaakaan olemassa
Syytinki saattoi olla sulle tietämätön asia, mut tässä siitä. En olisi itsekään tiennyt, jos en olisi sattunut tutustumaan sellaiseen perheeseen, mut siitä on monta vuosikymmentä, en tiedä, miten toimii muilla nykyään.
Mutta vääränlainen makkara tekee sen, kun se h ö y r y s t y y.Jos en väärin muista niin majuri on entinen tupakoitsija.
Makkara ei voi tuhota keuhkoja.
Tarkoitin tuota joka kyseli sinun öisestä viestistä.Täh? Mie ketään vahi täällä.
AiTarkoitin tuota joka kyseli sinun öisestä viestistä.
Ainakin Asiankannattaja on ollut monena yönä. Jopa silloin kun joku floodasi niitä postauksia 8 sivua täyteen tunnin aikana.Tarkoitin tuota joka kyseli sinun öisestä viestistä.
Mulla se on vielä pakkasessa.