vierailija
En ole joulu ihmisiä. Mutta nyt olen nauttinut. Koska ukko on raitistunut. Ja lapset osallistuneet joulu askareisiin.
---etkös saanut siihen täältäkin hyviä ohjeita vähän aikaa sitten
En ole joulu ihmisiä. Mutta nyt olen nauttinut. Koska ukko on raitistunut. Ja lapset osallistuneet joulu askareisiin.
Tämä oli softylle tarkoitettu kysymys.Joko kuolaat uuden miehen perään?
Enemmän taidan tietää kuin sinä.Juu Juu sinähän ne kaikki tilanteet tiiät, mees nyt viettämään sitä joulua vaan!
kerro nyt meille kaikille iso pino tosiasioita niin ei tarvii mitään arvuuttajaa leikkiä siellä puskissa.Enemmän taidan tietää kuin sinä.
Mä halusin tehä torttuja ja pipareita. Ja paistaa kinkun.Mei ei ole tehty ollenkaan eikä halutakaan. Kunnollista voitaikinaa ei helposti löydy - on sellaista ollut, mutta en viitsinyt etsiä kun ilmankin pärjää ihan hyvin. Porkkanalaatikon tein ihan äsken. Lisäsin siihen luomuhunajaa, niin on jotakin makeaakin. On siinä mantelijauhoakin, rikottuja luomuohraryynejä, luomukermaa, inkivääriä ja maustepippuria. Luomulanttuja en löytänyt, joten antaa olla, ens jouluna sitten.
Tämä oli softylle tarkoitettu kysymys.
AutsMä oon niin väsyny! Vaikka oon nukkunut yli puolenpäivän.Meni vähän myöhäseen ja tuli otettua pikkusen punkkua illalla En edes tykkää punkustaSitten oli tukka kipeä ja vessanpönttöä halailin aamulla useaan otteeseen.Tossa tunti sitten kotiuduin ja olen jo ihan valmis sänkyyn.Aamulla aikanen herätys ja töihin.
No joo,nyt on jo helpompi mut väsyttää ihan sikana.Ja kamala jano.Auts
Kävin päivystyksessä. Ilmeisesti kylkiluun murtuma selkäkivun lisäksi. En pysty hengittää syvään ja pienikin röyhtäisy koskee. Särkylääkkeitä.No joo,nyt on jo helpompi mut väsyttää ihan sikana.Ja kamala jano.
Mites sun selkä? Kävitkö siel lääkäris?
No jo on ollu tärähdys kun luitakin menny Ei kivaKävin päivystyksessä. Ilmeisesti kylkiluun murtuma selkäkivun lisäksi. En pysty hengittää syvään ja pienikin röyhtäisy koskee. Särkylääkkeitä.
No juu. Kaaduin kylki edellä.No jo on ollu tärähdys kun luitakin menny Ei kiva
Voi sulla on joulumieli sitte ihan katossa kun pönttökin sai jouluhalit.Mä oon niin väsyny! Vaikka oon nukkunut yli puolenpäivän.Meni vähän myöhäseen ja tuli otettua pikkusen punkkua illalla En edes tykkää punkustaSitten oli tukka kipeä ja vessanpönttöä halailin aamulla useaan otteeseen.Tossa tunti sitten kotiuduin ja olen jo ihan valmis sänkyyn.Aamulla aikanen herätys ja töihin.
ai kylki eellä? Mä käsitin että selkä eellä kaatusit siellä kyläpaikassaNo juu. Kaaduin kylki edellä.
No siis molempia. Mä olen jälkeenpäin miettinyt missä suunnassa oikein kaaduin. Oikea kylki ja oikea puoli selästä.ai kylki eellä? Mä käsitin että selkä eellä kaatusit siellä kyläpaikassa
Jatkossa konttaat ettei tule murtumiaNo siis molempia. Mä olen jälkeenpäin miettinyt missä suunnassa oikein kaaduin. Oikea kylki ja oikea puoli selästä.
Sillä lailla rymytä.No siis molempia. Mä olen jälkeenpäin miettinyt missä suunnassa oikein kaaduin. Oikea kylki ja oikea puoli selästä.
Hae sideharsoja, joilla peset itsesi. Huuhtelet ihan puhtaalla, peset litimärälläHitto, en pääse suihkuun. Edes naamaa voi pestä.
Pitäskö sut auttaa sinne suihkuun?Hitto, en pääse suihkuun. Edes naamaa voi pestä.
Sepä kivaa.Enemmän taidan tietää kuin sinä.
Mä olen melkein liikuntakyvytön. Jalat toimivat. Selkä pitää olla koko ajan suorana. Vasenta kättä voin liikuttaa vähän paremmin kuin oikeaa kättä. Pystyn ottamaan juomista ja syömistä. En muuta.Hae sideharsoja, joilla peset itsesi. Huuhtelet ihan puhtaalla, peset litimärällä