The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Mei ei ole tehty ollenkaan eikä halutakaan. Kunnollista voitaikinaa ei helposti löydy - on sellaista ollut, mutta en viitsinyt etsiä kun ilmankin pärjää ihan hyvin. Porkkanalaatikon tein ihan äsken. Lisäsin siihen luomuhunajaa, niin on jotakin makeaakin. On siinä mantelijauhoakin, rikottuja luomuohraryynejä, luomukermaa, inkivääriä ja maustepippuria. Luomulanttuja en löytänyt, joten antaa olla, ens jouluna sitten.
Mä halusin tehä torttuja ja pipareita. Ja paistaa kinkun. :notworthy:
 
Mä oon niin väsyny! Vaikka oon nukkunut yli puolenpäivän.Meni vähän myöhäseen ja tuli otettua pikkusen punkkua illalla:notworthy::oops: En edes tykkää punkusta:sick:Sitten oli tukka kipeä ja vessanpönttöä halailin aamulla useaan otteeseen.:unsure:Tossa tunti sitten kotiuduin ja olen jo ihan valmis sänkyyn.Aamulla aikanen herätys ja töihin.
 
Tänää tulee kahelta kanavalta samaan aikaan napapiirin sankarit 1 ja 2,mikä idea siinä on? Oon kyllä nähny monesti kummatkin että ei sen väliä silleen mut on silti tyhmästi.Jos ei olis nähny ja ei ole edes tallentavaa niin sit oli eri.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä oon niin väsyny! Vaikka oon nukkunut yli puolenpäivän.Meni vähän myöhäseen ja tuli otettua pikkusen punkkua illalla:notworthy::oops: En edes tykkää punkusta:sick:Sitten oli tukka kipeä ja vessanpönttöä halailin aamulla useaan otteeseen.:unsure:Tossa tunti sitten kotiuduin ja olen jo ihan valmis sänkyyn.Aamulla aikanen herätys ja töihin.
Voi sulla on joulumieli sitte ihan katossa kun pönttökin sai jouluhalit.:love::sick:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä