Pohojanmaa.Toi Savo onkin asia joka tossa varmasti pistää harkitsemaan.
Jos kyseessä olis Etelä-Pohjanmaa niin tilanne olis täysin toinen.
Pohojanmaa.Toi Savo onkin asia joka tossa varmasti pistää harkitsemaan.
Jos kyseessä olis Etelä-Pohjanmaa niin tilanne olis täysin toinen.
Käyttää mitä käyttää. Muutama siemaus riitti, ei tarvitse pitkään pitkään aikaan kokeilla uudestaan.
On muuten hyvinkin mahdollista, että kun mä seuraavaksi muutan niin muutan sinne.Pohojanmaa.
Minä taidan muuttaa sinne kans.On muuten hyvinkin mahdollista, että kun mä seuraavaksi muutan niin muutan sinne.
https://areena.yle.fi/1-3797233terve ihminen voi syödä ja juoda suunnilleen mitä vaan kuolematta tai tulematta sairaaksi. sun määrät ja suhtautumiset niihin on kaukana terveen ihmisen puheista.
Mulle käy rommin kans sama juttu.Söin liikaa suklaata ja nyt oksettaa. Joka joulu sama juttu...
olet todella sairas ihminen. myös henkisesti.https://areena.yle.fi/1-3797233
Varmaan sillä antibioottikuurilla, minkä söin 8-vuotiaana munuaistulehdukseen, oli vaikutusta, 2 kuukauden kuuri. Hyvä ohjelma tuossa, et varmaan ole nähnyt.
Laitas musaa äläkä kyöki siellä.Söin liikaa suklaata ja nyt oksettaa. Joka joulu sama juttu...
Olet muuttanut ammattia? Autonasentajasta psykiatristiksi.olet todella sairas ihminen. myös henkisesti.
Nii..voi meitä kahta ahmattia.Mulle käy rommin kans sama juttu.
Mä olen eilen ja tänään nyt sit jo popsinu nameja niin hyi hitto ku ällöttää.Melkeen riitti jo tälle joulua.Tosta jo laittelin et vaikka ei pitäny kellekään mitään antaa niin noita boxeja voi annella pois.Söin liikaa suklaata ja nyt oksettaa. Joka joulu sama juttu...
Kyllä mä vielä huomenna ja ylihuomenna...ja yliylihuomennakin aattelin herkutella.Mä olen eilen ja tänään nyt sit jo popsinu nameja niin hyi hitto ku ällöttää.Melkeen riitti jo tälle joulua.Tosta jo laittelin et vaikka ei pitäny kellekään mitään antaa niin noita boxeja voi annella pois.
Ittehän pyysit!Laitas musaa äläkä kyöki siellä.
Mulle ei paras, mutta jouluun sopiva.waspin paras
On se sunkin mielestä parasta, et vaan halua myöntää senkin höpönassukka.Mulle ei paras, mutta jouluun sopiva.