The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä on taas vaikeeta...vittu! Miksi ei voi selviä aikoja sanoa millon ruoka on tarjolla....nyt sitten pitäs revetä kahteen paikkaan syömään ja sitten loukkaannutaan jos ei kerkeä.Kuitenkin myöhemmin illalla kaikki samassa paikassa.Yritin jo viikolla sanoa kaikille etten tule mihinkään enkä kenellekkään niin hirveä haloo siitäkin tuli.Jos mulle ei kerrota aikoja milloin sapuska on tarjolla niin vittuakos mä osaan mennä oikeaan aikaan mihinkään.Ja mähän en kysy! Jos kerta sanotaan että tulet syömään niin eikö sillon sanota myös aika?? Saa olla viimenen joulu kun vietän sitä kenenkään kanssa.Jos joskus saan ukon niin olen sen kanssa jatkossa kaikki joulut ja jos en saa niin sitten olen yksin.Tän takia mä inhoan näitä joulutsydeemejä.
 
Sen kummemmin puuttumatta asiaan niin ihmettelen eikö ak:n lapsilla ole puhelimia? pysyisi ajantasalla viestein ja soitoin mitä jälkikasvulle kuuluu.Eikai siihen exää tarvita väliin?
Kun ero tuli niin mä sanoin ex-rouvakullalle, että sinä selität tämän lapsille. Se oli iso virhe jota on vaikea paikata.
En tiedä mitä hän on asiasta kertonut mutta seuraus on se, että koko minun puoleinen sukuni on suljettu sivuun. Isälläni, äidilläni tai siskoillani tai lasteni serkuilla ei taatusti ollut eromme kanssa mitään tekemistä, mutta yhtä kaikki lapseni katosivat heidänkin elämästään.

Pari vuotta eron jälkeen esikoislikka harrastepalstallaan kysyi asiaa x. Asiaa jota oma isänsä on tehny työkseen ennen hänen syntymäänsä, kiertäny kouluttamassa ympäri eurooppaa, kouluttanu firman henkilökunnan neuvontaa myöten ja on itse asiassa se, joka asiasta pystyy päättämään. Mut isäukon puhelin ei soi siinäkään vaiheessa.
 
Mulla toi joulustressi kummasti helpotti kun sai toimitettua jälkikasvustolle noi joulukassit.
Nyt niinku voi huokaista. Vaikkakin huomenna joutuu jokusen tunnin touhuamaan apukokkina ja juustomestarina, mut jos jotain meinaan syödä niin lieden äärellä mä joutuisin hetken täälläkin olemaan.

Vaikkakin hitosti helpommallakin olis tästäkin joulusta selvinny.
Ex- rouva ja lapsikatras kun tossa päivällä kävi mummonsa luona niin noi mun lahjakassit olis kulkenu samalla kyydillä mut parinsadan metrin poikkeama ex-miehen kämpälle ny vaan ei sovi ex-rouvan pirtaan.

No, kun isäukon kans sit illansuussa päästiin pojan kämpälle, niin pojallahan ei ollu makkarissa kattovalaisinta. Just muuttanu. Mullahan ny olis muutamakin ylimääräisenä kellarikomerossa ja isäukolla, joka tekee sivuhommia sähköfirmalle, niin hänellä olis kattovalaisimia autotallissa varmasti parikymmentä.
Mut kun ei tiedetty niin ei me hoksattu antaa kattovalaisinta lahjaksi.
On se yhtä helvettiä kun ei tiedä lastensa asioista tarpeeksi niin ei osaa auttaa edes niissä asioissa joissa vois auttaa hyvinkin helposti.
Teidän pitäis joskus mennä pyöreän pöydän ääreen ja jutella asioista ja sopia välejä. Alatte pitämään yhteyksiä ilman välikäsiä ja muistatte kaikki omat roolinne...isä on isä lapsilleen, vaikka ois ongelmia...samoin sun poikien pitää muistaa se, että joskus kannattaa myös sopia...vaikkei se helppoo olekkaan.
 
vierailija
Käyttää mitä käyttää. Muutama siemaus riitti, ei tarvitse pitkään pitkään aikaan kokeilla uudestaan.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/13/olutretki-eurooppaan?
Niin, tuossa siitä maissista kerrottiin ja olipa yks pätkä, missä kertoivat, et olut kirkastetaan karrageenilla. Sitä taas ei tarvi merkata, kun niiden mielestä siihen ei jää mitään siitä L E V Ä S T Ä. Maneetit kun kuolivat miltei sukupuuttoon syötyään myrkyllistä merilevää, on ihminen viisaudessaan keksinyt alkaa syytää sitä joka paikkaan, vaikka sillä puhdistetaan vesistöjä.

Mut niinkuin olen sanonut: kunnollisesta luomuoluesta ei tule mitään vaivaa - monissa tavallisissa taas on glyfosaattijäämiä kauheasti:sick:

Sipsejä en syö myöskään, kun niistä on kamalia muistikuvia - toisten tosin, mut he sanoivatkin sitä sipsiriipuvuudeksi:alien:
 
Suosittelen. Itte en ainakaan vois elää kaukana perheestä. Olisin tuuliajolla, orpopiru vailla turvaa.
Nii...ois siellä ainakin ihmisiä jotka välittää ja ovat siinä kun tarvitsee tukea ja sitä voi heillekin antaa...ainoa mitä oikeestan kartan siellä on kylmät ja pitkät talvet...äitini kanssa sais myös olla vähän paremmat välit ennenkun oikeesti haluan muuttaa häntä lähemmäks.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä