Miksi, muututko silloin kurpitsaksi?Olispa jo huomine ja keskiyö.
Miksi, muututko silloin kurpitsaksi?Olispa jo huomine ja keskiyö.
En mutta olis tää jouluahdistus ohi.Miksi, muututko silloin kurpitsaksi?
Höh,ikävää jouluahdistus.En mutta olis tää jouluahdistus ohi.
Paikkakunnalta ehkä löytyy vapaaehtoistyötä jouluaatoksi? On yksinäisiä, vanhuksia yms ilman seuraa. Meet mukaan toimintaan?Olispa jo huomine ja keskiyö.
PaheksunJa lasillinen kotikaljaa vielä ”örp”.
Mutta kun oli ihan pakko vaan tarkistaa oliko maku kohdillaanPaheksun
Mitäs sillo tapahtuu? Tuleeko Joulupukki vierailulle?Olispa jo huomine ja keskiyö.
En mä yksin ole aattona mutta mua ahdistaa silti.Tää joulu aivan erityisesti.Paikkakunnalta ehkä löytyy vapaaehtoistyötä jouluaatoksi? On yksinäisiä, vanhuksia yms ilman seuraa. Meet mukaan toimintaan?
Se on hyvä. Ahistukselle mojova potku persuksille.En mä yksin ole aattona mutta mua ahdistaa silti.Tää joulu aivan erityisesti.
Ei ku joulu on mulle sillon ohi.Tosin "pukki" olis tullu huomenna varmaan keskiyöllä mutta en huolinu,tulkoon joku muu päivä.Mitäs sillo tapahtuu? Tuleeko Joulupukki vierailulle?
Eihän se ny voi muina päivinä tulla...sitä vartenhan se aattona ois sun luokse tullu.Ei ku joulu on mulle sillon ohi.Tosin "pukki" olis tullu huomenna varmaan keskiyöllä mutta en huolinu,tulkoon joku muu päivä.
No hyvä ettet vietä aattoo yksin, varsinkin jos ahistaa joku asia.En mä yksin ole aattona mutta mua ahdistaa silti.Tää joulu aivan erityisesti.
Ei se tuleminen päivää katsoEihän se ny voi muina päivinä tulla...sitä vartenhan se aattona ois sun luokse tullu.
Joo no tää on ahdistus ei ole tänä vuonna vain mulla.Ei järkättäis joulua varmaan muuten mut lasten takia.No hyvä ettet vietä aattoo yksin, varsinkin jos ahistaa joku asia.
Pukki tulee vain kerran vuodessa.*varmatieto*Ei se tuleminen päivää katso
Kyllä Joulumuoria hieman käy sääliksi kun pukin tulemispäiviä on vuodessa vaan yksi ja silloinkin mies on koko päivän töissä!Pukki tulee vain kerran vuodessa.*varmatieto*
Tuleminen on kivaa ihan mikä päivä tahansaEi se tuleminen päivää katso
MIKÄS FEIKKI TÄÄLLÄ SITTEN KÄYPukki tulee vain kerran vuodessa.*varmatieto*
Ehän mä sitä voi tietää??!MIKÄS FEIKKI TÄÄLLÄ SITTEN KÄY
Kuka sen sitten tietää?!Ehän mä sitä voi tietää??!
No sinähän sen sisään lasket?Kuka sen sitten tietää?!
Kaks miestä vanhainkodissa jutteli ja toinen kysyi:Tuleminen on kivaa ihan mikä päivä tahansa
TörkimysNo sinähän sen sisään lasket?