Mie olisin varmaan vaan todennut, että aloitankin juuri siivoamista ja ohjannut pihalle mokoman .En, käytöstavat katos
Mie olisin varmaan vaan todennut, että aloitankin juuri siivoamista ja ohjannut pihalle mokoman .En, käytöstavat katos
Pääasia, että napa tulee täyteenMeillä on valmis kinkku, siivutettuna. Osa laatikoista on valmiita. Helpolla mennään.
Näin sen ajattelin. Ensi vuonna sitten uusin voimin.Pääasia, että napa tulee täyteen
En mä tiedä mut aina se onnistuu sen tekee
Ai Voldemort?Miltä Ellusta tuntuu nyt kun tiedät-kyllä-kuka peukuttelee muita tyttöjä aina vaan ei sinua?
Meni taas ohi teidän jutut.Ai Joulupukki?
Olen syvästi järkyttynyt...
Höh, miks et poikennut kylään? Oisit saanu vaikka arvostella siisteyttäkin.Menin taas ohi teidän talon
Ens kertaan, tulen yllärinäHöh, miks et poikennut kylään? Oisit saanu vaikka arvostella siisteyttäkin.
Lupaat vaanEns kertaan, tulen yllärinä
Laitat pelkän nauhan, problem solved?Millä mä ton korin nyt paketoin kun sellofaania ei saa sen ympärille mitenkään päin kun on ei oo pyöreä kori.Aina jää sivut auki vaikka pyörittäis miten.Pilalle meni toikin
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2173903&sid=3db44256e7ddf6b77bb80a1d5601491c#p2173903Örp...masu ihan täynnä mutku tein päätöksen etten heitä ruokia roskiin tai jääkaappiin oottamaan myöhempää ajanjaksoa syömiselle...joten tässä meni vaan öpauttiarallaa 2 tuntia syödessä ja nyt se on tehty.
Pitäis olla jotain superhyperextra leveetä nauhaa sitten eikä mulla ole...voihan ne yrittää ilman koriakin kasata mut aika hutera tulis ja sit kori jäis mun nurkkiin.Laitat pelkän nauhan, problem solved?
Join aina välillä kahvia.http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2173903&sid=3db44256e7ddf6b77bb80a1d5601491c#p2173903
Hyvä niin - tuli kai pureskeltua samalla kunnolla. Moni ei OSAA sityä, kun on aina liian kiire. Ja sit vielä: ruoansulatus alkaa syljestä, mihin se täytyy sekoittua, eikä huuhdella MILLÄÄN nesteellä alas. Juotavaa täytyy saada sitten syönnin jälkeen riittävästi. Kaikkein pahin on se, kun juo jotakin just ennen ruokailua ja sillä laimentaa ne mahanesteet, ei enää yhtäkkiä mikään maistukaan.
Sidot joillain tennarinnauhoilla siihen rusetin...eiks sitä sanota, että ajatus on se törkein jne?Pitäis olla jotain superhyperextra leveetä nauhaa sitten eikä mulla ole...voihan ne yrittää ilman koriakin kasata mut aika hutera tulis ja sit kori jäis mun nurkkiin.
ElmukelmuaPitäis olla jotain superhyperextra leveetä nauhaa sitten eikä mulla ole...voihan ne yrittää ilman koriakin kasata mut aika hutera tulis ja sit kori jäis mun nurkkiin.
Pitäis olla jotain superhyperextra leveetä nauhaa sitten eikä mulla ole...voihan ne yrittää ilman koriakin kasata mut aika hutera tulis ja sit kori jäis mun nurkkiin.
Koitin sitäkin ei riittäny,jäi silti auki. No ,ratkasin ongelman tylsästi,pistin ne lahjakassiin ja söhersin sellofaania väliin ja päälle ja sit lahjanaruräpellys päälle.Sa kelvata.Tosin sitä ei voi kantaa kassin naruista kun on niin painava mutta muuten.Laitat kaksi kerrosta sellofania. Ristiin. Niinkuin narutkin.
Höh,johan on kummaIkinä ennen oo näin käynyt!
Siis juusto ei juoksettunut. Ei piimällä ja munalla. Seuraavaksi odottelin jotta se jäähtyy sopivaksi ja juoksutinta sekaan. Tuloksetta! Lopuksi koetin vielä sitruunamehulla, ois siitä saanut edes palak paneeria mutta kun ei niin ei.
Ja juu, en edes ehtinyt suolaan asti eli ei oo väliä mitäois ollut.
Kyllä kiitosIltakahvit viellä