The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos et olis antanu mulle bäniä sen vuoksi, että en koske viinipulloihisi niin kyllä mä sinut totuttaisin syömään vaikka maggaraa.
Silläkin uhalla, että saattaisin itte joutua totuttelemaan viineihin.
Nii, se zäänssi meni ja vihelteli mennessään:D Kyllä mä joitain makkaroita jo olen syönyt kun osas oikee henkilö houkutella maistamaan...mutta on muutama makkara mihin en koske pitkällä tikullakaan...gotler, jahtimakkara ja sipuliteemakkara...nii ja verimakkarat...*jäi miettimään ovatko jahti ja sipulimakkarat yksi ja sama makkara vaiko eikö*:cautious:
 
Nii, se zäänssi meni ja vihelteli mennessään:D Kyllä mä joitain makkaroita jo olen syönyt kun osas oikee henkilö houkutella maistamaan...mutta on muutama makkara mihin en koske pitkällä tikullakaan...gotler, jahtimakkara ja sipuliteemakkara...nii ja verimakkarat...*jäi miettimään ovatko jahti ja sipulimakkarat yksi ja sama makkara vaiko eikö*:cautious:
:sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Aatonaattoa ja tippetappailua sulle:)!
Viime hetken lennonjohtotornihässäkät ja sähläykset käsissä, aatelepas - sitä vois kohta ehkä jopa asettua ja rauhottua*ufopääkkönen*:D...vaan osaiskohan sitä kuitenkaan:cautious:...


Pääkkönen on ihan puissa ja tötterööhöperönä, viiden tunnin unet ja meikäläinen niin kyllä tämä mielenkiintoiseksi kikatukseksi ja pipatukseksi vielä muuttuu:D

Tonttuillaan ja hankitaan touhun punaisia poskia ja tuiketta silmäkulmiin:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Mistä tiedät mitä suolettomat toisilleen suosittelevat? Oletko itse suoleton vai suolellinen?
Mun suolta ei ole sörkitty, vaikka muuan kirurgi, joka ei sukonut myrkkykaalta syyksi, olisi halunnutkin, kielsin - joka hänen oli merkattava mun papereihinkin. Sanoin, että tiedän niin monta puhjennutta suolta, että se syyksi sinne - tuskinpa kirjoitti.

Elinsiirroista tiesin kauan ennen sitä, kun olin ennen matkaa Himalajalle lukenut dokkarin Ilon kaupunkin, kirjana. Suosittelen kaikille - ja nimi on vain kaupunginosa Intialaisessa kaupungissa. Rokotteiden takia oli ihan hyödyllinen, otin kaikki mitä suosittelivat.

Mutta olin mukana niissä nettikeskusteluissa, mihin mun naapuri halusi oman tekstinsä ja laitoinkin lainausmerkkeihin. Aluevastaavan kommentti siihen oli ettei usko koko juttua:devil:. Lähdetään siitä, mut olihan tuo järkytys naapurille. Hän muuten huomasi sen, että C&C- tukihenkilöt olivat kaikki leikattuja - se sentään ilmoitettiin siellä nimen yhteydessä. Hän ei ollut koskaan lukenut sitä lehteä, mutta sairastui vaahtokarkeista 1980. Voimariiniin en olekaan koskenut just hänen kokemusten takia, mut antaa ne nyt olla. Parani omilla konsteilla, mutta vuosia siihen meni. Parantavaa lääkettä tosiaan ei ole olemassa:ninja:. Ammatteja niistä ei sitten näkynytkään, mutta olen saanut postia, mistä voin päätellä, etten ole ollut väärässäkään:censored:. Suoli kun on pakko poistaa siinä vaiheessa, kun se menee kuolioon - kuten olen myöhemmin nähnyt Holby cityssäkin.
 
...jaa:cautious:..täällähän ollaan ihan tunnelmissa jo valmiiksi kun kaiken maailman kankiloisilla jo mätkitään herttaisina:rolleyes:...

Pukki kyllä riemastuu:geek::coffee:*humpsauttaa kankiriehujien kuuppaseen tonttumyssykät isoilla kulkusilla varusteltuina*...!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä