No itte asiassa en, kun pikkusysteri käski luokseen tuhoamaan joulusapuskat.Ekkönä osta itelles kinkkua ollenkaan?
En mä osaa olla kahdessa paikassa yhtaikaa kinkun kimpussa!
No itte asiassa en, kun pikkusysteri käski luokseen tuhoamaan joulusapuskat.Ekkönä osta itelles kinkkua ollenkaan?
Kaikkiruokaisena? Kun tietäisit miten nirso voin ruoan suhteen olla tai en nirso vaan ennakkoluuloinen.Tämän sie tietenkin kaikkiruokaisena halusitkin kuulla
Jotenkin tutun kuulostaKaikkiruokaisena? Kun tietäisit miten nirso voin ruoan suhteen olla tai en nirso vaan ennakkoluuloinen.
Mutta mut saa houkuttelemalla kyllä kokeilemaan melkein mitä vaan uutta ja jännääJotenkin tutun kuulosta
Jos et olis antanu mulle bäniä sen vuoksi, että en koske viinipulloihisi niin kyllä mä sinut totuttaisin syömään vaikka maggaraa.Kaikkiruokaisena? Kun tietäisit miten nirso voin ruoan suhteen olla tai en nirso vaan ennakkoluuloinen.
Mutta mut saa houkuttelemalla kyllä kokeilemaan melkein mitä vaan uutta ja jännää kinkyilyä
Nii, se zäänssi meni ja vihelteli mennessään Kyllä mä joitain makkaroita jo olen syönyt kun osas oikee henkilö houkutella maistamaan...mutta on muutama makkara mihin en koske pitkällä tikullakaan...gotler, jahtimakkara ja sipuliteemakkara...nii ja verimakkarat...*jäi miettimään ovatko jahti ja sipulimakkarat yksi ja sama makkara vaiko eikö*Jos et olis antanu mulle bäniä sen vuoksi, että en koske viinipulloihisi niin kyllä mä sinut totuttaisin syömään vaikka maggaraa.
Silläkin uhalla, että saattaisin itte joutua totuttelemaan viineihin.
No tuokin on totta...tai no melkein mitä vaan^^
Nii, se zäänssi meni ja vihelteli mennessään Kyllä mä joitain makkaroita jo olen syönyt kun osas oikee henkilö houkutella maistamaan...mutta on muutama makkara mihin en koske pitkällä tikullakaan...gotler, jahtimakkara ja sipuliteemakkara...nii ja verimakkarat...*jäi miettimään ovatko jahti ja sipulimakkarat yksi ja sama makkara vaiko eikö*
@Rätti Väsynyt tule nyt tenttamaan ellulta mitä se kinkyilee ja on valmis koittamaan.Mä en kysy kun se on sun alaaNo tuokin on totta...tai no melkein mitä vaan^^
ostanko sulle gotleripötkön joululahjaks?
Osta vaan niin säilön ja lähetän sen ens jouluna sulle takas.ostanko sulle gotleripötkön joululahjaks?
Voitais tehä siitä perinne ja lähetellä joka joulu sitä jäätynyttä pötikkää toisillemme vuorojouluin.Osta vaan niin säilön ja lähetän sen ens jouluna sulle takas.
Kuut ai dia,ei tarvis miettiä mitä ostelis.Voitais tehä siitä perinne ja lähetellä joka joulu sitä jäätynyttä pötikkää toisillemme vuorojouluin.
Maggaran haaskausta.Voitais tehä siitä perinne ja lähetellä joka joulu sitä jäätynyttä pötikkää toisillemme vuorojouluin.
Mä laitan sen samaan pakettiin tinkun kanssa ja postitan sen sulleMaggaran haaskausta.
Laittakaa se samaan pakettiin kinkun kanssa ja postittakaa mulle.
Mun suolta ei ole sörkitty, vaikka muuan kirurgi, joka ei sukonut myrkkykaalta syyksi, olisi halunnutkin, kielsin - joka hänen oli merkattava mun papereihinkin. Sanoin, että tiedän niin monta puhjennutta suolta, että se syyksi sinne - tuskinpa kirjoitti.Mistä tiedät mitä suolettomat toisilleen suosittelevat? Oletko itse suoleton vai suolellinen?
Jaa,multako ei kysytä mielipidettä asiaanMä laitan sen samaan pakettiin tinkun kanssa ja postitan sen sulle
Ei vaikuta hyvältä idealta.Mä laitan sen samaan pakettiin tinkun kanssa ja postitan sen sulle