vierailija
Holby citysa kerrottiin, et anemia johtuu antibiooteista ja onhan niitä antibioottijäämiä maksassa ja muussa...---hanavedessäkin!Saatana, tukehu perkele noihin höpinöihis, ei niitä kukaan jaksa enää
Holby citysa kerrottiin, et anemia johtuu antibiooteista ja onhan niitä antibioottijäämiä maksassa ja muussa...---hanavedessäkin!Saatana, tukehu perkele noihin höpinöihis, ei niitä kukaan jaksa enää
Karrageenia, E407, Mummeliisakin sitä tykkäsi syöttää toisille - tuskinpa itse söi, kun oli niin sairas?"Vie kielen menessään" mitähän lisäainetta siinä on?
Mitä lisäaineita sää syöt kun et nuku ikinä?Karrageenia, E407, Mummeliisakin sitä tykkäsi syöttää toisille - tuskinpa itse söi, kun oli niin sairas?
Nukun vain silloin, kun nukuttaa ja kun siihen on mahdollisuus, annan unen tulla. En suunnittele päiviä eteenpäin, mutta aamu-uutisille haluan herätä ilman kelloja. Olisko muuten sokerittomuudella merkitystä siinä:Mitä lisäaineita sää syöt kun et nuku ikinä?
Siinähän se syy, mut kukaan ei viitsi kertoa potilaalle, et olis aika korjata virhe.http://www.ema.europa.eu/docs/fi_FI/document_library/EPAR_-_Product_Information/human/000082/WC500021864.pdf
tuo kai vaihdettiin kesällä johonkin muuhun, mitä tuskin täällä lukee.
Liikuttavaa, kuinka ihmiset u s k o o noiden myrkkyjen voimaan. Joiotakin on akko ottaa, mutta "vasta-aihe" kieltää senkin käytön. Taisivat olla kaikki lukutaidottomia, kun ei tuota kukaan huomannut
selvis viimeinkin se että mistä olet lääkärinopin saanut. tv sarjasta.Holby citysa kerrottiin
Onpa kurja kun noin kipeeks äityi...mulla yleensä menee nopeeta ohi jos kitalaki palaa, mutta toi taiskin olla vähän isompi juttu sitte mikä sulle tuli.Huomenta.Kitalaki edelleen kipee. Ei voinut juoda teetäkään.
Joulupukki ja noitarumpu täällä
Etkö ole aikaisemmin huomannut, vaikka moneen kertaan olen ottanut esille. Intialaiset lääkärioppilaat ovat kertoneet kauan sitten, kuinka he oppivat kaikenlaista niistä sarjoista. Samanlainen reaktio oli silloin mullakin, mut miksei - jokuhan nekin ideat sinne keksiiselvis viimeinkin se että mistä olet lääkärinopin saanut. tv sarjasta.
No taisi kyllä jonneks sai nukuttua mut ei tää nyt kivaa ole.Toivottavasti on huomiseks jo parempi muuten jää syömiset syömättä.Onpa kurja kun noin kipeeks äityi...mulla yleensä menee nopeeta ohi jos kitalaki palaa, mutta toi taiskin olla vähän isompi juttu sitte mikä sulle tuli.
Onneksi suomessa ei vielä pääse lääkäriksi kattomalla telkkaria.Etkö ole aikaisemmin huomannut, vaikka moneen kertaan olen ottanut esille. Intialaiset lääkärioppilaat ovat kertoneet kauan sitten, kuinka he oppivat kaikenlaista niistä sarjoista.
Etkö ole aikaisemmin huomannut, vaikka moneen kertaan olen ottanut esille. Intialaiset lääkärioppilaat ovat kertoneet kauan sitten, kuinka he oppivat kaikenlaista niistä sarjoista. Samanlainen reaktio oli silloin mullakin, mut miksei - jokuhan nekin ideat sinne keksii
Todellisuudessa en ole alunperin ehtinyt niitäkään katsomaan, vaan lukenut sairaiden ihmisten kokemuksia, ja muiden kommentteja niihin. Esimerkiksi sienisokerista en tiennyt ennen kuin muuan leikattu kertoi. Imodiumista olen kuullut lääkäreiltä matkalla. Somac- nimistä myrkkyä en ikimaailmassa kokeilisi edes - enkä mitään missä on natriumlauryylisulfaattia, joka rikkoo solut. Myrkyistä vaan olen tenttinyt itse.
Eiköhän se huomiseks jo parane sen verran, että syödä voit, sitte kuulostais jo pahemmalta palovammaltaNo taisi kyllä jonneks sai nukuttua mut ei tää nyt kivaa ole.Toivottavasti on huomiseks jo parempi muuten jää syömiset syömättä.
Kyllä Paula pääsee, on varmaan aivokirurgi.Onneksi suomessa ei vielä pääse lääkäriksi kattomalla telkkaria.
Mistä tiedät mitä suolettomat toisilleen suosittelevat? Oletko itse suoleton vai suolellinen?Tätä suolettomat tyrkyttävät toisilleen mukamas "vatsansuojalääkkeenä":
"6.1 Apuaineet Tabletin ydin:
Natriumkarbonaatti,
vedetön Mannitoli (E421)
Krospovidoni
Povidoni K90
Kalsiumstearaatti
Tabletin päällyste:
Hypromelloosi
Povidoni K25
Titaanidioksidi (E171)
Keltainen rautaoksidi (E172)
Propyleeniglykoli
Metakryylihappo-etyyliakrylaattikopolymeeri (1:1)
Polysorbaatti 80
Natriumlauryylisulfaatti
Trietyylisitraatti
Painomuste:
Shellakka
Punainen rautaoksidi (E172)
Musta rautaoksidi (E172)
Keltainen rautaoksidi (E172)
Ammoniakki, väkevä"
Shelakka olis mulle vasta-aiheinen, koska siitä tulis migreeni.
Natriumlauryylisulfaatista turpoo koko poski, Obsidalilla testasin kerran ja tuli reissu hammaslääkäriin: kuvattiin, ei löytynyt muuta syytä, kuin 1 nappula rautatablettia, mitä neuvoloissa jakoivat ilmaiseksi odottaville äideille siihen aikaan.
Povidonia ei saisi kukaan niellä missään tapauksessa.
Titaanidiksidista mulla alkaa humisemaan korvissa, siis en kuule kunnolla, mut se ilmenee myös karkeista, missä sitä on, joten en syö sellaisia. Mannitolista tulis mahavaivaa ihan varmasti. Mut ne mun vastaukset on poistettu ja kerran tyhjensivät koko palstan, kun eivät muuta osanneet. Siitäkin oppii jotakin ja siitä, ettei parantuneiden kokemuksia säästäneet sinne koskaan, vaikka olihan niitäkin.
Jos jää kinkkua syömättä, niin laita mulle postiin?No taisi kyllä jonneks sai nukuttua mut ei tää nyt kivaa ole.Toivottavasti on huomiseks jo parempi muuten jää syömiset syömättä.
Ei kuule tiedä,sen verran kipee on että voi olla.Eiköhän se huomiseks jo parane sen verran, että syödä voit, sitte kuulostais jo pahemmalta palovammalta
Ekkönä osta itelles kinkkua ollenkaan?Jos jää kinkkua syömättä, niin laita mulle postiin?
Neurologian oppikirjan ostin, kun kaupassa näin kerran. Ei ollut edes tarjouksessa, mut kyllä kannatti - olihan siinä se syy migreeniin: natriumglutamaatti yhtenäKyllä Paula pääsee, on varmaan aivokirurgi.
No mutta tuopas nyt on sitte ihan pepusta moinen...Ei kuule tiedä,sen verran kipee on että voi olla.